Entertainment - I väntan på annat Mja, hade tråkigt.. Skrev ihop något snabbt i väntan på subway macka som fruntimmret utlovat mig. o.O Gillade det flummiga flowet på ngt sätt.. Men aja, kommentera. Länk till http://www.speedyshare.com/files/19901546/Entertainment_-_I_v__ntan_p___annat.mp3Ey, jag meckar grammen direkt i säckpipanPuffar fett och skapar musik, skiten blir en beng skivaShit, Det är jag och mina bagpipesresten av scenen är lika fjantiga som fab fiveJävla fjollor, springer runt i nattlinnenmedans man dricker hojt med Bengt-Hans i svartlienDet här är Enter från Norrlandsom dricker lyckovatten tills jag äntligen somnarJag är han som bara ordbajsartrycker i delivery och blandar det med mina mordtankarDet är typ så min musik ser utOch du är bara arg för att din publik är fulVad ska jag säga? Förutom att du är lika jävla ful och finnig som din fejjaMotherfucker, jag skriver mig fullOch jag dricker min text och jag Rimmar mig dum..
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?