I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Krilloboi - Johanna Kittycat (T.I - What You Know Instrumental)Youtube

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-12-21 19:50

Krilloboi - Johanna Kittycat (T.I - What You Know Instrumental)Youtube

Tjenare.. Släpper en låt som är till en brud hehe! Hon diggar den som fan iaf.. Hoppas ni gör de! :)

Vers/Reff/mixning : Krilloboi

Follow me at:
myspace.com/krilloboi
twitter.com/krilloboi
Sångare

2009-12-21 20:00
hahahah sköönaste texten! seriöst detta var det skönaste jag hört i sångväg med dig. lät cleant som fan. och riktigt nice med den feta chilliga stilen:D det var ett skönt vibrato i introt:D bra flow, och varierat, finns inge mer att säga!

//alex soul
http://alexsoul.com

2009-12-21 20:40
tackar man tackar alex! :)

mer?
Follow me at:
myspace.com/krilloboi
twitter.com/krilloboi

2009-12-21 23:00
Ditt flow är alltid likadant ! Älskar det helt ärligt du har härlig röst och sångrösten är härligt ända fel jag hitta var la att jag inte hörde va du sa i reffen bara... Keep it up man!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-21 23:55
Rannel:
hon mjauar, hon spinner, hon kurrar
hon är en kissekattt
johanna, hon sprider, sin värme
precis som en kaaatt

så går reffen om du vill veta hehe :) tack att du gillar de.. det värmer :)

mer? :)
Follow me at:
myspace.com/krilloboi
twitter.com/krilloboi

2009-12-22 00:46
rätt snålt asså!

kom igen nu!!!
Follow me at:
myspace.com/krilloboi
twitter.com/krilloboi
Sångare

2009-12-22 01:24
upp den förkärnar mer!!!!!!
http://alexsoul.com

2009-12-22 01:30
asså, egentligen är detta inget jag gillar, men på något sätt diggar jag det ändå haha. Får väl säga som alex, skönaste jag hört i sångväg med dig. =)
music is my passion & my only desire

2009-12-22 01:41
Finns en stämma jag älskar i reffen! som man vill runka till! men ibland känns det som en /new kid låt och visst du vet att jag gillar han men gillar inte när andra använder det :P måste vara ärlig!

Just det låten var till johanna är det till hon med stora tuttar? :D hahaha peace bror! <33
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2009-12-22 02:30
taaackar angelicah och tusse! :)

jag ber om ursäkt ifall det var nån grej som newkid kör.. tänkte inte på det vid inspelning. men men! stämmor for life, eller hur tusse ;)?

ne det är inte till hon haha.. jag har aldrig träffat henne så vet inte man! men vi får se på nyår! ;)

Follow me at:
myspace.com/krilloboi
twitter.com/krilloboi

2009-12-22 02:35
Finns nått litet och slipa på songen enligt mig, tyckte det var nått som gjorde så det tjöt i mina öron..
Men annars låter det riktigt fett man, det bästa jag har hört från din del faktist..
Soft text ahahahahaha ;D jag tyckte texten var sköööön

Men träna putteputte lite till på songen, annars låter det fett ska du veta..
Men låten sparas iallfall ;)
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2009-12-22 02:56
rappmannen: jaa jag är inte nöjd me min sång heller.. jag övar dagligen på sången.. :) värmer det du säger hehe! :)

mer !? :)
Follow me at:
myspace.com/krilloboi
twitter.com/krilloboi

2009-12-22 04:55
krilleboi, igentligen ska jag inte säga nått för min sångröst tjuuter hahaha ;D men om man ska tänka på många andra jag har hört så har du en liten liten bit kvar faktist, men jag du har iallfall song röst:)
Träna träna så blir du nya chris brown snart hahaha ;D

pz
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2009-12-22 12:16
hehe :) jaja jag övar !! :)

mer?!
Follow me at:
myspace.com/krilloboi
twitter.com/krilloboi