|
|
|
|
|
Gudde - Diss Atlebög
Hey hey.. Jag satt och kika runt lite på youtube och hittade denna låt och kände bara att jag var tvungen och lägga ut denna för att jag tycker Gudde knäcker Atle totalt. Vet inte ens heller hur gammal den är heller, stod att den las ut i juni iår.. Så jag vet ej om dom är "ovänner" och har battlat varandra...
Men iallafall tycker ni ska tanka låten och kommentera sen och säga om ni tycker exakt som mig :))
Gudde - Altebög
Gudde - Altebög
Gudde - Altebög
Gudde - Altebög
Gudde - Altebög
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Kom igen nu lyssna hahaha ;DDDD
|
|
|
tycker de lät soft, gillar hur du kör lite snabbare på en del ställen!
lägg dig inte i, sa mannen som sket i sängen. http://www.myspace.com/fdrmusik
|
|
|
lägg ut dina egna låtar istället aaapaaa:D
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla
www.AnteeMuzic.inc.se
|
|
|
vad har du gjort med introt och varför har du klippt ner låten?? den är bra, men ser itne meningen med det här bara
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
naee inget för mig alltså haha.
music is my passion & my only desire
|
|
|
najs att du inte ens lägger ut din egen musik : p
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
Har du ens frågat om du får lägga ut den ?
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
|
|
|
Har du ens frågat om du får lägga ut den ?
|
|
|
Varför lägger du upp en gammal, dålig låt som inte ens du själv gjort?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Men jag hitta de på whoa och ville lägga ut den, visst jag har inte frågat.. kan be någon ta bort den om ni alla ska gnälla!!!
Jag tyckte den var riktigt fet bara;)
|
|
|
den va fan go :D
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
|
|
|
Gudde och atle battla varandra typ börjar av 2008? tror jag att det var. Gudde gjorde 2 låtar ( detta är den andra ) Atle gjorde en låt. Enligt mig vann Gudde stort..
|
|
|
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
|
|
|
Atle - Svar på tal
Gudde - Mitt svar
Gudde- Rond 2 till dig
dessa vet jag om. Gudde knullade Atle.
|
|
|
Ey den här beefen är fan typ 2 år sen så varför lägger du upp det nu? vem har sagt att du får ägga upp mina låtar förresten?
det gjordes totalt 4 st låtar 2 från mig 2 från Atle!
Men idag är vi vänner igen =) så TA BORT TRÅDEN DETTA ÄR INTE AKTUELLT!
Ingen kan vingklippa mig, jag är ett stridsflygplan!
|
|
|
Den här hade kunnat kamma hem bra betyg, men du valde att kapa låten, och då kapas betyget ner ordentligt. 1.5/5.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
|
|
|
OM NÅN SUPORT SER DENNA, KAN NI TA BORT TRÅDEN?
|
|
|
Har du ens frågat om du får lägga ut den ? En sak jag aldrig fattat med de som skriver något sånt där är, hur kan ni, helt ärligt, tänka så? Lägger man ut sin musik på internet får man vara beredd på att den kommer brukas, men även missbrukas.. Så vill man inte att ens låtar ska ploppa upp här och där i framtiden borde man ju ge fan i att lägga ut sin musik också, eller hur? Annars kan man stimma, lägga ut utan nedladdningsbar länk etc, när länken dör dör ju låten, right? Så det är ju inte precis Rappmannen som ska ha skit för att han hittade en låt han gillar och slängde upp den i en tråd... Däremot tycker jag väl att det var lite onödigt att skapa en helt ny tråd, men jag hoppas någon fattar min poän -.+ God Jul på er! / W
Javellent'
|
|
|
Word Woozy! Det är ju liksom det som är prylen när man langar beats på nätet. Jag släppte ett rätt så glatt beat förra året som Hundsim missbrukade på ett kul sätt. Jag är själv fullt medveten om det varje gång jag släpper nya beats.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
|
|
|
Haha :D ja om man inte kan ta mig själv kan man ju alltid länka andras dissar till mig! Tyvärr så är ju Gudde den enda på whoa som ens kan komma i närheten av att ta mig! :)
det var den godaste kyccklingen! Den enda som fått bättre kyckling är tuppen!
|
|
|
Haha enda som kan komma i närheten av dig...
Sircuz, Sam-E osv osv.. Jag tror nog dom tar dig.
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/702079/1.aspx
|
|
|
komma i närheten? haha jag tar dig kompis
|
|
|
Haha jasså? vilka grunder bygger du det på ?
|
|
|
inga grunder jag vet bara =)
|
|
|
Alla tar Atle, till och med Köttbit a.k.a Piss inte kiss :)
www.youtube.com/ajdiin91
|
|
|
Haha ajdiin jag väntar tills det har blivit bevisat då:) än sålänge är man ju obesegrad mästare!
|
|
|
Gudde slaktar Atle i denna beef, no doubt.
www.twitter.com/nollettfemsju
|
|
|
menar du att du vann när vi beefade? =)
|