[Video] Tobie Teezy & Young Stunna - The Takeover (Anthem)
God Jul Whoa! Nu kan jag med glädje meddela att videon är klar och är up on the tube! Finns inte så mycket att säga mer än att jag hoppas ni gillar den lika mycket som jag gör haha. Text: Tobie Teezy Beat: Guilty Simpson - Get riches instrumental Tack till Vigge och Richie (Kingsize), Linus, Hani, Martin och Endi. / Tobie
Battlerappare
2009-12-24 23:19
sweet dudes soft låt å najs video big up ! sov inte whoa!
JoaquinRoyale
Tack som fan man! Mer? We need ur support Whoa!
verserna va aight, men reffen diggades inte alls... va inte så rädd för kameran, annars va det ok overall
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Producent
2009-12-25 13:06
Moderator
2009-12-25 14:09
haha shit trode de först va en snubbe ja kände, men han va bara fett lik hahaha. Men denna va tung grabbar, synd att inte reffen blev fetare bara
//TW
Kungen, tack för din kritik. Vad kan förbättras på verserna? Nej fan, inte rädda för kameran haha, det var bara första gången vi gjorde det så vi var väl lite avvaktande. Tack tack, mer?
d lungt ^^ vers1 - du flöt bra men körde bara 1-2 raders flow eller hur man ska förklara det :) försök att sätta ihop dem ibland så de blir mer varierande, tkr jag då ^^ vers 2 - du började versen jävligt nice men sen så blev det också 1-2 raders flow :) videon - förstår att känslan för kameran inte är topp första gången men de ja menar är att man märkte det :) men ni gjorde de bra alltså ^^ bådas verser började nice men så avtog de mer å mer med flowet, typ som att man bara ville bli klar med låten... men de va nice ändå ! hoppas ja va till hjälp :)
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
so freesh dudes;D riktigt tung faktist:)
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
tack som fan :) kom igen nu, dålig respons whoa!
Moderator
2009-12-26 11:46
alltid kul med videos fan! första snubben hade en soft feeling lite bad pronunciation men vem fan har inte de :D och de kan ju bara bli bättre efter varje låt som går! Andra snubben hade en skön swag framför camen faktiskt! Nästa låt kanske handlar om nåt mer än bara de vanliga också, nåt som sticker ut istället för enbart skryt hehe, annars en soft låt helt enkelt ! peace!
Detta var bra :)
The only time you feel alive is when you're dead
bra jobbat !! men reffen höll inte samma stndard som resten av låten . skön prod i övrigt keep up the good wooooork!
Mer av mig hittar du på www.lamonde.se
Gillar inte engelska uttalet. Annars en tung låt.
Tack som fan för kommentarerna boys, det behövs. Icetail, jag är först i videon haha. Jovisst, klart det blir bättre nästa video, låten var stressigt gjord så vi fick göra vad vi kunde med det. :) Saint, thänx! Lamonde, tack tack. Nej jag vet, som sagt låten var stressigt gjord. Men man ska inte skylla på det då vi borde gjort det ordentligt. Men men, gjort är gjort och vi får blicka framåt istället. :) Mjr, okej okej, synd att du tycker så :)
Videon var najs & rappen likaså. Men som dom flesta så gillade inte jag heller riktigt reffen, den kändes lite väl död, hehe... Men i övrigt så gjorde ni ett bra jobb..Hoppas på att få höra dig på svenska i nästa video Teezy, haha ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack tack :) Vi får se hur det blir med svenskan haha Komigen Whoa!
Tycker ni borde öva på erat uttal.
Jag är faran som lurar i natten!
SL-loTTer, är det det enda du kan komma på att skriva?
Teezy boi håller med dig, SL- loTTer är det enda du kan komma på att skriva? Har en liten aning om att du skriver för att "smygmarknadsföra" dig själv, But aight dude, i ain haitin... TACK ALLA ANDRA SOM skickat COMMENTS!
grymmm
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Roligt att ni spottar fram en video, sånt är bra gjort tycker jag. Första snubben ser lite stel ut i videon, flowet är okej men påminner mig väldigt mycket om "The Lonley Island" vilket man kanske inte vill bli förknippad i. Testa med lite mer variation. Sen träna uttal också. Andra snubben hade inte bättre uttal han heller men dock väldigt mycket mer avslappnad inför kameran. Bra flow också. Tänk på dessa saker så blir det nog bättre. Nått roligare tema till nästa låt också kanske! Annars så, big up bwois.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Har en liten aning om att du skriver för att "smygmarknadsföra" dig själv, But aight dude, i ain haitin... Hahaha driver du eller? Han skrev fan bara att ni borde öva på ert uttal (vilket ni verkligen borde)
Jo, LamberT och SL-lotter, jag håller med till den delen att vi ska öva på vårat uttal. Det ska bli bättre;)
Tack som fan Wizdom för din kritik, det värmer att du tar dig tid mayn. Ska tänka på det. Sen det här med uttalet, vi är ju från sverige och vi försöker inte låta som att vi är något annat. Svensk dialekt är vi ju födda med och ni skulle inte bett en snubbe från jamaica träna bort sin dialekt när han kickade på engelska. Inget emot er, men hoppas ni förstår vad jag menar. Tack peeps!