Vers1: Varje sekund, ja då tänker jag på dig jag kan dö för dig, för jag saknar dig babe tar fram pennan och sätter mig och skriver jag sitter och kollar på gamla fotografier jag saknar, (saknar), jag saknar, (saknar) vill bara ha dig bredvid mig när jag vaknar vad ska jag göra, för att ha dig i min vid närhet jag älskar ju dig, och det hoppas jag du vet öppnar dina dörrar, promenerar i mina tankar vet ingenting, vet inte alls vart dom hamnar mina tankar dom börjar om...och om igen jag gråter hela tiden, ja specielt varenda kväll jag känner mig nere, så jag super mig full utan dig hjärtat, ja då fallar jag omkull vi skulle få ett barn men du gjorde abort varför hände detta mig, vad fan har jag gjortREFFEN: HOOKAT vers2: Jag har supit......och rökt feta holkar har mått så dåligt jag vet inte om jag orkar Nu ska jag säga exakt vad jag tycker Jag är ledsen, mitt liv har blivit för mycket Jag hatar, jag hata att jag träffa er vad ska jag göra? för jag klarar inte av nå mer För jag undrar, vad jag har för framtid .... bo på gatan och tända en fet hashbit mamma,pappa.. ni har svikit mig som fan ni har vänt eran rygg enda sen jag var barn Död inombords, ja det känner jag mig faktist "JÄVLA IDIOTER" som snackar massa bullshit senaste tiden har allting vart så tufft ja klarar inge mer, för ja tappar all min luft Kan ni skjuta mig, så slipper ni allt besvär Jag vill dö, jag vill bort från denna värld Jag kommer minnas mycke, minnen finns kvar Jag kommer sakna er, fast jag har mycket hat förstår inte varför ni försvann så snabbt .....kom tillbaka, ni är det bästa jag har haft
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@