[audio] tio fötter lång- God jul Anna Anka Länk till http://www.speedyshare.com/files/19967147/tio_f__tter_l__ng-_god_jul_anna_anka.mp3text-god jul anna ankadu e världens snyggaste kvinnavet du det?säg hello till hollywoode du bäng för att du tror det snöarmen grabben det snöar ju utesnöigt va?tja alla jävla hippies å pundare med tomte släde mantja alla alkisar med flaskan i sin kalsongtio fötter lång går i gångpå jul och strippande flickorjag har 10 askar cigg i mina fickordet e julafton mannenå jag har pepparkaks deg i handenå en massa tomma jul paketav jul ölen har min mage blivit lite fetatt jag ska supa idag e ingen hemlighetpå micken e jag as braeller bara galet av, inte på, på listanbara inne i fittanvem pullar gamla gubbar?inte jag, kanske en annan dagvill du inte lyssna mer, så stanna inte kvarboffa till min musik, drick t-röd till denknulla din brud hårt i analen till denmin jäkla mongo runkare till väntomten e oxå full idag som jagfattar nada, som tomtens fru som sitterå smokar bananajag e lite sjuk nu, medans du vill ha lite julgrötå lite kuk juflickan viskar i ditt öra? jag vill köraknulla framför släktennä fan jag drar, å knäcker en bärsför idag är det tomten å min fest yogod jul anna ankavi kan supa vi kan sparkasför du e fulmen skitsam det e ju julgod jul......