Radikalneutral - En Vilsen Fitta Ahlå snoufa, längessen ja slängde upp något här.Just check it out och tyck tillLänk till http://www.myspace.com/radikalneutralmusictanken av att du inte skulle finnas, gör mig ordlös.kan inte gå längre, jag har för svullen fotknöl.du är min akilleshäl, det som håller mig uppe.Utan dig i mitt liv tycker ja att min omkrets e rutten.Fruktar dom orden mest, att vårat förhållande skulle bli kärlekslöst.Om inte jag mår bra, så ska varenda jävel dö.Å smaka på vreden, av ett brustet livFinns inte drottningen kvar? Fan ska man då med kungen till?vår framtidsplan, är allt ja tänker på innan ja somnar in.Att jag gör allt i min makt för att vi ska komma dit.Vi har kört över alla hinder hand i hand.Min kärlek kommer alltid att flyta, den är fast till havs.jag är din, du är en del av mig som siameserKänns tomt om natten, är van med att du ska ligga breve.Och krama mig för att ja aldrig ska försvinnaEnda chansen att ja drar är om ja dör innanutan dig är jag en vilsen fittasom fumlar i mörkret och försöker hitta kistansom jag kan lägga mig i och vissna stillsamt..................En vilsen fittaKrama mig inte om du tänker släppa tagetligg inte bredvid mig om du tänker lämna kvar migPussa mig inte om du tänker torka dina läpparTa inte emot min kärlek om du tänker krossa mitt hjärtaSäg inte att du älskar mig, om du en dag är känslolösFör båda vi passar bra ihop som eld å rökVåra händer matchar, våra kroppar passarVåra liv är gjorda för varandra, därför ska vi hålla sammanVi kämpar för varandra, för tillsammans känns bäst.kan inte fly från tankarna, som gör mig vettskrämddu kramar mig än, och du har inte släppt mig.Du ligger kvar i sängen, under samma täckeDu torkar inte dina läppar, utan du pussasDu tar emot min kärlek, och låter hjärtat dunkaDu säger att du älskar mig, å vill dela framtidBaby jag älskar dig med, vi 2 föralltid.Reff