I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sansa - Raggea rappen

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-12-29 12:29

Sansa - Raggea rappen

orkar inte kolla upp hur raggea stavas men ah, det e så att jag hade en låt med en reff på som jag gjord för läääänge sedan, som jag alltid har älskat, så jag la en vers på den låten :) här är resultatet

här kommer nu två länkar, en för direkt nedladdning och en för lyssning

Direkt nedladdning
Klicka här för att lyssna

låten ligger högst upp på spacen

leave a comment, peace

www.myspace.com/sansarecords

håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.
Producent

2009-12-29 13:00
reggae :)

helt okej låt.

2009-12-30 00:19
hehe jag va nära iallafall :) tack man

håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.

2009-12-30 18:14

2009-12-31 09:59
Jag tyckte den var lite cool :D
Shu!

2009-12-31 10:08
riktigt fett beat iallafall!
rolig reff haha, flummig vers... går nog hem hos många men inte direkt min stil...
men stark prestation tycker jag det verkar som endå, även om ja personligen tycker att reffen sticker i öronen ibland...
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2009-12-31 10:13
Marrcuz tack mannen

markulinen hehe jo, det e så att reffen är kickat i min gamla studio som det inte va nedlagd så mycket pengar på :P och hade inget för mig så gjorde en reff på det ett år senare :), för skoj skull bara hehe, tack för kritik

2009-12-31 12:25
Riktigt jävla kefft!! Jag tycker du skämmer ut dig stenhårt, gör nått vettigt istället du förstör en jävligt bra instrumental
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.