[Audio] Micke & Kungen - Back in the day [Session] Yao. Ny låt. Micke står för Mixxen som vanligt!!Micke & Kungen - Back In The DayTEXTEN ;Vers : 1 Micke
back in the day, då ja va galen åh liten åh såntdå ja fuskade på prov, livet va hålligångsjung en sång, för alla domsom inte har en stereo kan bara lyssna på ossåh rasterna va bäst, då lirade man bollmaten e fett, för då sket man i såntja va här åh där, ja va runtomkringmen nu som vuxen vill ja bara ta d chillja va vild, ja va svår att kunna tava hatet för 5 barn, MickeMannen det e jaggalen på en lagom nivå, va runt 12 årgav en snubbe tandvård, för min hand slant såjag va dealern, den sonen ingen mamma vill hafuckit becknar gram för att få mera gram tillbaxmen nu haffar man för matmen har ingen tiid, för tiden går till att vara en far
back in the days så va jah inte lika galeninte beffa barnen och inte skrika åt lagenjag var mer laidback å cigga för det hatetpå gater sköt ner folk med mina cs klanerlira tvspel å lät dem äldre barnen retasbörja i klass 3 tog ett vapen å börja veva4an var semester 5:an kommina nävar hade väldigt svårt att lämna demhat dödar kroppen,hasch är harmonisktpackar koppen tar en hit å blir kallblodigmen ska skriva lite, kan du vänta en stundså får jah mecca spliffen å tända en zuttlunget sprider sig när mina tankar börjar somnabrukar röka mest ibland och inte oftaupp en till nivå å få somna under vattenär en gräsrökande gangster