Text för den som vill: Vill du leka gangster så låna mina vattenpistol, affe din tönt, jag vet vart du bor, feta feta smycken vill du veta vad jag tycker, skicka folk på mej, gärna flera stycken, käkar dom som godis å klart du blir orolig, men käkar bara människor inte någon utomjording, Tur att ni la ner AgångerA, för ni var inte särskilt bra, bara tondöva as, Ni skulle spela på cozmoz precis som oss, men vem stod på stora scen för ni fittor valdes bort, affe är en tönt, tror han håller skiten äkta, men du är inte äkta för att du skriver med blyertspenna, Mina rader e perfekta, direkta och korrekta, snälla små blattar ni får fanimej ursäkta, mitt språk, jag är svenne å ja rappar väl för skojs skull, e du nervör lilla man?, precis som en oskuld, måste kännas surt att bli kallad skadedjur, å när du försöker nåt så slutar de alltid med censur, för du e så jävla ful, min hiphop e kultur, vill du ha min signatur så du kan skryta till nån brud, ingen mening att du antar min utmaning bitch, jag tar en snabbtitt för att battla dej e riskfritt, jag rappar miljövänlgigt för ja älskar grön skit, men tappar min aptit när ja ser dej komma i din bil, det är en smaksak, din vistelse på jorden e kort, borde jag vara rädd för alla brott som du begått, du kanske slår mej hårt, ja kanske vänder om och går, men jag kommer iallfall spelas på radion i typ miljoner år,
www.samyprod.com