Producenter till Dekans album/mixtape

Vår Hiphop - Audio & Video

Producenter till Dekans album/mixtape

Shena

2009 släppte jag min musikvideo till en låt som heter Dekan - Stå stark (med Jessica Blomqvist) som också är singel till mitt album som jag ska släppa i mitten av det här året.

Musikvideon blev uppmärksammad av media (svt, tv4, SR, tidningar osv. runt om i Sverige) och jag hoppas på att albumet blir lika så. Inspelningen av samtliga låtar till albumet kommer att ske på samma plats oavsett artist, och det kommer gästas av några av de mest begåvade och uppskattade artisterna i vårt land.

Så nu vill jag om det finns producenter, att ni hör av er om ni är intresserade att prodda till nåt spår.

Mer musik finns på www.dekanmusik.se

Dekan @ SVT

Dekan @ NWT

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
nice :)... det var inte dåligt det här du :) ... GOO DEKAN ;P.. BIG UP :)

tackar;D
Moderator

2010-01-03 14:56
Fan hoppas det kommer gå bra för dig framöver mannen!
//TW
Du är medveten om att denna tråd hör hemma i "Samarbeten" va?
Dra åt helvete!
Enter: då får väl whoa flytta på den?

BIG UP FÖR DIG MÄYN!

Pz / Freddah

Producent

2010-01-03 16:18
betalar du för beatsen stället jag gärna upp.
kan nog fixa ngt, skicka pm om du e sugen

peeys out
Pleassure
Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
fet låt! :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
tackar
Moderator

2010-01-03 20:00
Kul att det går bra för dig! Fortsätt så bara!

FlowziiK P15
Vafan är det för jävla attityd?

time isn't wasted when you're getting wasted .
Moderator

2010-01-03 20:11
FlowziiK P15
hahah, ursäkta ;) Tyckte det stog , "då får du flytta på den.
time isn't wasted when you're getting wasted .
haha, tack
Producent

2010-01-03 20:37
nej
Dekan Jag skickade ett medelande till dig.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
låter bra de;)
Ok, såg nu att du inte betalar för beatsen.
Hade du tänkt att dela intäckterna från skivan/mixtapet med producenter, medverkande?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
det är de som är grejjen jag tror inte jag kommer sälja skivan men stimpengar och annat går självklart till medverkande på olika sätt. men sen också att jag kommer vara ute o spela låtarna och även försöka få in de på radio osv. då kommer ju jag självklart nämna alla som medverkat
Ok, tack för ditt svar. Men varför ska du inte sälja eller ge ut skivan?
Jag kanske ska sälja den, annars släpper jag den gratis, den kommer om ett halvår
Rappare

2010-01-10 16:24
Jag kan ställa upp med en vers om du är intresserad?

Eslex - Exklusive Vers

Eslex - Dagen & Natten(En vers).mp3

Min Myspace

MSN: EslexSweden@hotmail.com
www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!