PMKI - Tisdags Update Yo! Lite tidsfördriv en pissig kväll som denna..Session på både svenska och engelska för jag kände för det :)Länkni gör mig spyfärdig,det går ut till halva gemet när ja jabbar upp min knytnävejag käkar rappare som bor i skogenoch omfamnar hela jävla gemet till min egna godispåseför du kan se det som en frysbox med kina skott för det är lite ice i botten, medan resten har fått tina bortoch denna techno låtar, det får mitt hjärta gråta-det vi kalla hiphop, är inte längre efterfrågatvad är hänt med att göra sin grej?backslick typ av rappers som vill köra för fameså låt mig höra med dig... är det bättre så?bättre en då? dagens rap är typ som teckenspråkdu är inte utvecklad kom och smaka på min murbräckadu är en ful fäättta, med putläpparyo i cut ure eyes out with a screwdriveri screw drivers, cuz im the type of guy who abuse violenceaint got nothin to do, so im grabbin a scissorand im butt fuckin the neighbour, while im stabbin her sistercall me 007, i aint afraid of killinprobobly slayed a billon cuz they wont pay for livinim puttin razor blades, in ure gatoradeand i wont walk from the place until u fade awayi fuck your dress code up, bitch get down on ure kneesu aint better then a motherfucker stabbin for weedso ure better then me? but u a faggot and shitan u stabbin ure bitch,rich boy u better be whipped