I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Trofast - Kompassen Lutar Mot California

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-01-06 16:59

Trofast - Kompassen Lutar Mot California

NY LÅT!! "Kompassen Lutar Mot California".. Handlar om att jag vill dra härifrån till ett varmare ställe. Musiken står Daniel aka DjDj för.. Stort tack till honom, kanske någon som känner likadant som jag i denna? Jag tror iaf det kommer bli en FET livelåt som man kan fucka ur till!!!

Länk till http://www.speedyshare.com/files/20176180/Trofast_-_Kompassen_Lutar_Mot_California_Prod._DjDj_.mp3

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-06 17:19
Du har ju ganska höga förväntningar på USA, lol.
Collegefester är fett, men det finns nackdelar. Man måste plugga dude. De har säkert feta fester, men de pluggar lika mkt som man gör här i Sverige. Fast jag hade valt Cali över Småland vilken dag som helst.
dat cali kush!
Marijuana is natures way of saying HI!

2010-01-06 17:21
diggade dig i början men nu känns det jävligt enformigt och monotomt, tyvärr.
typ, eller?

2010-01-06 17:25
instämmer med mrn tyvär :/
http://www.znapmusic.com/thomashellberg/ <--- Lyssna och droppa en kommentar :)

2010-01-06 17:34
mrn
Utveckla det gärna lite mer, är alltid kul att höra.. Kanske lite mer vad du vill höra för grej, vad de är du gillade bäst innan oså:)?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-06 17:44
nej men asså du gör ingenting fel, absolut inte. men du låter likadant i alla låtar nuförtiden. när man började lyssna på dig var det ju något nytt och därmed intressantare att lyssna på :)
typ, eller?

2010-01-06 18:03
Har inte varit jätte impad av dina tidigare låtar men denna diggade jag fan asså =)

2010-01-06 18:07
jag tycker inte att det är bästa du gjort men annars är du grym :)
(sitter inärheten av LA nu och det är riktigt nice måste jag säga. Tbx i sverige på söndag)

sparas och läggs in på Ipoden :)

Rappare

2010-01-06 19:32
Denna var skön =)
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Rappare

2010-01-06 21:06
Gillar dena texten var ju skön dom flesta vill ju dra härifrån men digga tyvär inte beatet men resten var väldigt bra =)
kärt barn har många namn
Sångare

2010-01-06 21:28
Fakk alla haters jag tycker detta e Nytt & fresh lite lazee/rockaway Blandat med maskinen & Råhård Country nästan detta e eget mannen.

P.S

Du kan gärna få trycka ned mig i den där flyttkartongen också fakk sverige!!.
Om allt är gjort, vad finns det kvar att göra då?

2010-01-06 21:52
mrn
Hehe ok, jag hajjar. Får hoppas det andra som kommer uppskattas mer från din sida då:) Tack för du är ärlig!

Ticcihni
Grymt, tack så mkt! haha fuck u, du vill ba göra mig avis huh.. haha=)!

Marre
Äsch det är inget hat. Alla kan inte gilla allt bara=) Tack så mkt, ah de är lite eget på sitt sätt.. Bara leker lite ! Jag trycker ner dig, lovar haah

tack alla andra!