I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tja lyssan på min nya låt ett intro till mitt mixtape F.A.L

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-01-07 23:07

tja lyssan på min nya låt ett intro till mitt mixtape F.A.L

tjoo
sleva en kommentar Länk till http://www.speedyshare.com/files/20193264/F.A.L_intro_mixtape_del_1.mp3

Du vet nog vem

2010-01-07 23:16
HAHAHAHAAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAH KEFFT!!!! YEA YEA YEA YEA YEA YEA YEAYAE YEA YEA vad är meningen hahahha :P?
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla

www.AnteeMuzic.inc.se

2010-01-07 23:17
bra att veta vad du tyker
Du vet nog vem
Rappare

2010-01-07 23:25
nahh, du borde nog öva en del innan du gör en mixtape så att de blir pangboombra! iom att folk kommer säga att det är kefft å färre kommer ladda ner, så det är bara ett tips... du har en del kvar att lära ;) men fortsätt !

btw: Antääh är bara omogen ;)
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx

2010-01-07 23:31
haha kungen jag vet tack (K)

www.AnteeMuzic.inc.se

2010-01-08 00:39
tack kungen för en bra kommentar hare bra peace
Du vet nog vem

2010-01-08 11:15
det roligaste är att han ligger på samma nivå som Antääh ;)
fuck you, and have a nice day

2010-01-08 11:24
Går ju att slipa på texten o lite annat men tycker inte det var något direkt fel på det.

2010-01-08 15:03
Antääh, ni ligger på samma nivå och du klankar ner på han? xD haha

Smart drag mannen.

Lite övning så kommer detta nog gå bra, mixen va inte nåt man digga riktigt tyvärr.

Peace// Lillehoé
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller

2010-01-08 15:36
mixnigen är jag inte nöjd med heller dock så är jag inte bäst på det men det kommer :) tack för alla kommentarer simma lungt alla
Du vet nog vem

2010-01-08 16:20
Skit i vad andra säger , har inte lyssnat på det du gjort än men du ska veta att jag var otroligt keff från början så det är bara att messa mig ifall du vill ha hjälp med att utvecklas, minns hur svårt det var i början med kritiken här på whoa...
Ett tipps: ja kollade din profil, de ser ut som att du står för nära puffskyddet när du spelar in, puffskyddet i sig sitter bra, men jag tror du får bättr ljud om du backar en aning bara.
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2010-01-08 16:36
aight grabbar :P, jag tog nog i, okej ärligt det va väl hyffsat men jag skrattade åt att han sa YEA YEAH hela tiden :P, sorry för förra kommentaren mayn :P...

www.AnteeMuzic.inc.se

2010-01-08 17:11
Så jävla dålig är du inte som alla säger, Och folk som säger hela tiden "Du är kass / Keff eller något", Så fuck dom alla har varit dåliga oCh det är bara att träna på texten och flow, Mixen också såklart :) Du kan bli grymm. Det kan alla om man bara tränar !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.