Chaaban - Till dig min bror Kickade en snabb låt om min bästa vän som jag umgås med dagligen och jag har nyligen köpt in en studio som jag lagt i mitt rum och det var jävligt svårt att spela in själv utan att någon hjälper mig med att kommentera och kritisera mig och berätta om jag råkat mumla något utan att jag tänkt på det så jag hoppas ni gillar det ni hör..http://www.speedyshare.com/files/20216762/Chaaban_-_Till_Dig_Min_Bror.mp3Vers 1:Allt kan hända bror jag älskar dig så mycketGud vet allt och när det närmar sig slutetJag vill att du ska veta att du e min närmaste vänBror jag ställer upp för dig om och om igenEn av mina få grabbar Youssef han backarHan backar rygg och e inte sån som snackarSexton tolv noll nio för alltid i mitt hjärtaDå vi blanda blod o i trappan vi skrattaDet var kallt då stack vi ner till din k Vi bara satt och du lekte med din tändareVåra tider har alltid varit riktigt fetaKommer finnas så länge gud vill jag ska levatiderna kommer fortsätta även när jag döttBara sett på låten och lyssna förstått?Broshan klart jag finns här för digBroshan fuck alla dom som stör digVers 2:Till han som aldrig aldrig försvannNär chaaban behövde en hjälpande handDu är en broder ja från en annan moderIngen respekt till andra ni kan bara tro deJag är han som är man för allt som jag sägerDjävulen är alla dessa problemsökande tjejerSluta snacka om min musik trött på skitYoussef e chill nu slutat meka bitJag bara flippa bror ta det lugntBror, har jag hittils sagt något dumt?Denna låten till Youssef till maj en bra vänSpela om låten och börja lyssna om igenRör någon dig så rör dom också mig medOch minns du han som säger MAMMEDSista två raderna kvar sen e det slutBaybay dags för mig och stänga min trut