www.myspace.com/sansarecords håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.
www.myspace.com/sansarecords håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.
kallade du Gud för "en jävla fitta" i refrängen? haha inget jag diggade alls faktiskt, flowet i verserna va stakigt och vissa ord drog du ut på för att "passa in" på beatet, och de lät amatörmässigt. inget hat, bara en kommentar om att jag inte gillade låten.
Detta är min forumsignatur
flowet i verserna va stakigt och vissa ord drog du ut på för att "passa in" på beatet, och de lät amatörmässig Snyggt formulterat. dags för mig att formulera på mitt sätt. Jag tycker du har ett konstigt röstläge som jag stör mig på... och som lex sa drar du ut på orden men du pausar också ibland och det stör mig (säger snubben som gjorde det mest från början - jag!). Du är tråkig på denna, har nog inte hört dig förr men jag somnar när ja lyssnar på den. sen refrängen? ja menar öh... jag tycker ärligt att den suger, kanske bara jag som inte gillar det men jag gillar den verkligen inte... Lyssnade inte så noga på texten men känns som att du skulle kunna ha tyngre rimm för det jag hörde var det inget att hänga i taker men jag kan ha helt fel...
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Battlerappare
2010-01-11 00:13
låter väldigt b detta
JoaquinRoyale
Tack boys :)
Markulinen Lyssnade inte så noga på texten men känns som att du skulle kunna ha tyngre rimm Väldigt gammal text detta, och orkade inte skriva om och så, hehe därför det är rätt dålig text,
tack för eran kritik boys
P-lex är ateist idag hehe, va troende när jag var yngre, så spelar inte mig så stor roll vad jag kallar snubben ^^
Gud är väl ingen snubbe?
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
haha okej. Saken är den att har du varit troende så kommer du förmodligen hitta tillbaks till Gud när du har blivit lite äldre. Jag har haft det stadiet som du är i nu, jag skippade Gud helt och levde som en gris i flera år, men när du minst anar det så kommer han hitta dej igen, både tror och hoppas jag. och då kommer du ångra dina ordval i denna refrängen. hojta på PM om du vill snacka ! peace
Word på ditt inlägg Lex. det ligger mer sanning i det än man tror.
markulinen haha, han / hon, makes no differense P-lex snacka? ;o förstår inte riktigt hur du tänkte nu
fick du mitt meddelande? vet inte om de gick att skicka !
nej asså, det är varken en han eller hon, det är en makt och inget abstrakt, det ligger över våra sinnen att greppa vad Gud är för nått j
eller rättare sagt gud är abstrakt man kan inte ta på gud liksom...
markulinen P18 eller rättare sagt gud är abstrakt man kan inte ta på gud liksom... haha hur vet du att man inte kan ta på gud? =) gud är det man gör det till, det kan vara en han/hon för vissa, en inre kraft för andra, det kan vara ALLT asså gud är allting för andra, det handlar ju om ens tro:P man kan väl inte säga vad gud är? eller? inge hat tyckte bara att de va lite kul att du skrev som att du visste av fakta vad gud var, för mig låter det mer som en personlig tolkning ;P jimmy bättre kan du! skriv färska texter så att du får rätt "mode" för det du kickar. dra inte ut på orden sådär. de låter riktigt b. keep it up breee!
Säger bra min tolkning av de hela
Doggsan jag vet, jag hade fett tråkigt bara, så gjorde detta skit :P, vet ej varför jag la ut den, ska ta bort den från spacen när jag orkar ^^
Moderator
2010-01-12 23:52
Nä detta gillade jag inte, tyvärr. Träna på att få ett sammanhängande flow så du slipper dra ut på sista ordet osv. Kvalitén va inte heller nå bra på själva inspelningen
//TW
shitmannen hehe ok, kvaliteten inge bra? hahaha, säkert att du inte har spräckta högtalare? :D
Nämen ljudet var skit
Producent
2010-01-13 11:56