01. Tony Rissla - Lämna mig ifred: Jag älskar beatet & inte hört dig köra på ett sånt här ämne förut. Måste säga att texten var ganska bra faktiskt, bättre än det mesta man hör i den här stilen. Tycker dock att du inte borde sjungit så dåligt i refrängen, för den var riktigt kass. 4/10 02. Tony Rissla - Vem vill du vara: Denna tycker jag är soft rakt igenom, nästan så det är något man kan dunka mer än en gång. Men ännu gång så är refrängen riktigt genomrutten. Annars är det inge fel på denna! 7/10 03. Tony Rissla - Se mig nu: Detta beatet var riktigt jävla dåligt & förstör din känsla oerhört mycket. Stör mig på såna här "röker för att dämpa smärtan" - låtar. Det är ett uttjatat ämne & då blir det automatiskt svårt att få mig att digga. 2/10 04. Tony Rissla - Igen känd: Finally lite positivt sound på denna E.P. Märks att låten är gammal för du kan skriva 200 gånger bättre än detta. 3/10 05. Tony Rissla - Ser du alla minnen: Sluta försöka sjunga det låter så halvhjärtat, försämrar även denna låten något oerhört. Ta sånglektioner eller nått. Texten var inget märkvärdigt den heller. Det som rädda denna låten var beatet som var riktigt fint. 4/10 Helhet: Tycker detta var bättre än En okrönt kung . Lite roligt & höra såna här låtar från dig. Hoppas på mer såna här låtar i framtiden! 4/10 / Freddah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.