I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tony Rissla - I skuggan av något sämre (Netplay)

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-01-11 15:12

Tony Rissla - I skuggan av något sämre (Netplay)

Y0!

Satt och kollade igenom min dator och fann en ett år gammal skiva!
som jag spelade in hos en producer i skåne (Dani)
tyvärr så va det i slutet av en förkylning så det kan höra lite nästäppa här och där!men annars är jag nöjd:)

Länk till http://www.speedyshare.com/files/20271123/Tony_Rissla_-_I_Skuggan_av_n_got_s_mre_Netplay_.rar

Kommer mer nyare saker lite längre fram !
ska ta en vilo pause och bara skriva och mixa!
sen kommer de mer feta saker!

Allt gott / Tony Rissla

www.myspace.com/tonyissla
2011 lika med NY SKIVA!!

2010-01-11 15:15

5 TRACKS
01.Tony Rissla - Lämna mig ifred
02.Tony Rissla - Vem vill du vara
03.Tony Rissla - Se mig nu
04.Tony Rissla - Igen känd
05.Tony Rissla - Ser du alla minnen
2011 lika med NY SKIVA!!

2010-01-11 21:47
hallåå? ingen komentar?
2011 lika med NY SKIVA!!

2010-01-11 22:10
tyckte det lät skit bra ja! :D
grymma låtar, men inte lika bra som "en okrönt kung", det mixtapet var fett!

men mycket bra jobb annars :D

pz ut
/Magge
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers

2010-01-11 22:16
En okrönt kung var inte så fet. Så jag får väl ta & ge din musik en andra chans. Hoppas att det inte är lika mycket tuggummi-sond.

Laddar ner nu & droppar en utförlig kommentar nån gång när jag har tid!

/ Freddah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-11 22:29
det är inga nyinspelade låtar om jag inte till la det när jag skrev tråden!
2011 lika med NY SKIVA!!

2010-01-11 22:59
01. Tony Rissla - Lämna mig ifred:
Jag älskar beatet & inte hört dig köra på ett sånt här ämne förut. Måste säga att texten var ganska bra faktiskt, bättre än det mesta man hör i den här stilen. Tycker dock att du inte borde sjungit så dåligt i refrängen, för den var riktigt kass. 4/10

02. Tony Rissla - Vem vill du vara:
Denna tycker jag är soft rakt igenom, nästan så det är något man kan dunka mer än en gång. Men ännu gång så är refrängen riktigt genomrutten. Annars är det inge fel på denna! 7/10

03. Tony Rissla - Se mig nu:
Detta beatet var riktigt jävla dåligt & förstör din känsla oerhört mycket. Stör mig på såna här "röker för att dämpa smärtan" - låtar. Det är ett uttjatat ämne & då blir det automatiskt svårt att få mig att digga. 2/10

04. Tony Rissla - Igen känd:
Finally lite positivt sound på denna E.P. Märks att låten är gammal för du kan skriva 200 gånger bättre än detta. 3/10

05. Tony Rissla - Ser du alla minnen:
Sluta försöka sjunga det låter så halvhjärtat, försämrar även denna låten något oerhört. Ta sånglektioner eller nått. Texten var inget märkvärdigt den heller. Det som rädda denna låten var beatet som var riktigt fint. 4/10

Helhet:
Tycker detta var bättre än En okrönt kung. Lite roligt & höra såna här låtar från dig. Hoppas på mer såna här låtar i framtiden! 4/10

/ Freddah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-11 23:10
ähh, folk tycker ju olika, men jag tycker du förtjänar mer!

och Tony Rissla - Ser du alla minnen; satt sig i huvudet direkt, skön som fan!

men upp förfan!
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers

2010-01-12 10:52
Inte word på dig i denna tråd därimot 0157, Tkr detta verkligen fick mig att öppna ögonen för dig tony, Har fan inte sett fram imot attt lyssna igenom dina låtar, sen efter sircuz dissade dig, ;s Men sara och eric låten riktigt fet ! Se mig nu Riktigt Fet ännu bättre än först nämnda om jag får säga. Sen dom andra låtarna märks det ju att det var ett 2 år sen

2010-01-12 11:16
kul att det diggas!

och den där ''knark låten'' är lite mer som en story telling
höll på med droger förut innan jag hamnade på behandlingshem.
men inte nu mera!

har massa gammal musik från mig men detta plockade jag ut som är lyssningsbart!

2011 lika med NY SKIVA!!

2010-01-12 22:37
nån mer?
2011 lika med NY SKIVA!!

2010-01-14 21:20
Ska vara ärlig nu, Tycker faktiskt att du var bättre förr.. MYCKET bättre låtar osv.
Men det betyder inte att jag tycker att du är dålig nu, för det tycker jag inte. Det var "Sanna Kungar" som gjorde att jag fastna vid hiphop. Gör inga låtar eller så men jag lyssnar på det varje dag.

2010-01-14 21:54
ait! kul att du diggar mannen!
2011 lika med NY SKIVA!!

2010-01-23 04:02
fetaste namnet på mixtapet ;)