Makk-E - Jag Frågar Mig Själv Tjo!gjort ny låt här, viktig låt för mig :)kommentera eller inte, skiter i vilket.LÅT!Länk till http://www.speedyshare.com/files/20288295/Makk-E_-_Jag_Fragar_Mig_Sjalv.mp3Text till den som vill.Jag vaknade en morgon och de första jag sågdet va, tårar från mina ögon som vart inlåstsaknar tjejen, som alltid fick mej att må brade lilla jag har kvar är typ 1 sms per dagvill inte vara utan dej har sagt det hela tidenmen du fattar inte att du nästan hela tiden svikerjag vill känna värmen från ditt fina leendekänna dina händer mot min kind och ditt beteendesaknar hela dig, saknar att vi va med varandravi är bra för varandra men de känns som allt har stannatvid en jävla port som jag inte kan sparka söndermen jag knackar dörren och jag frågar om jag får en chansReff.Jag frågar mig själv om jag kan vara utan dig utan att längtalängta efter en person som du som, alltid kommer finnas kvar i mitt hjärtaVers 2.Jag frågar mig själv, om jag kan vara utan digmen det funkar ej, det är lika bra att jag lugnar migmen jag saknar dina, varma kramaroch alla dagar tillsammans, fan va jag saknar devi delar så många minnen oja, vill aldrig glömma dommen när jag kollar in i dina ögon så vill jag gömma dombara för att tanken är så jävla hård att stå emotså spelar det ingen roll, om mina känslor dogjag vill inte sluta med att tänka på dejför jag kommer hela livet att älska dejdu kommer hela tiden vara min ängeljag finn här för dig vad om än händerså det kommer kännas tungt om du kommer vara långtifrånkan känna när du kramar mig om det va igårPS. vet att reffen låter lite falskt, har inte övat på att sjunga så mycket, men fokusera mer på rappen ;) loove