fan va nice marius,, jag är ditt fan utan tvekan :))
www.myspace.com/mcrish
asså du låter typ rätt gayXD och ganska dålig utal:P ska du köra R&B ska du nog ändra stil lite:P
Det stämmer bra!
Tack så mkt Mcrish för love :)! Gasen: Jag ändrar inte stil för du tycker det (: Men tack ändå! FLER!
Älskar det, grymt bra mixat med. Som sagt engelskan blir bättre o bättre. Och såna kommentarer som "gasen" är ju bara fett onödiga, visst man ska få säga va man vill såklart men "AzZzåH DuH LååTer tYp PhEttT GaYy" är väl inte den bästa konstruktiva kritiken jag har hört precis.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack nicke picke <3 :) Värmer att du också gillar, och yesbox! Du har en poäng där med han "Gasen". Men som sagt alla kan inte tycka likadant ju ;D FLER!
asså mannen det låter gay.. HAHAHA ne skoja :) Tyckte din engelska utvecklats som fan asså. Jag träna också som fan på min :) Men sånt här tycker jag du ska börja med låter fint, som jag sagt tidigare! kämpa på peace! <3 Ps. Som gasen sa, Asså tänkte på de han sa. Inom RNB ska man ha sån röst inte liksom fetaste sån typ rock lyssna på alla andra som gör RNB dem har likadant. Tror också tjejerna gillar det haha.
www.youtube.com/viggemusic
Tack broder Vigg-E, tack broder!! Jus'love for ya :) <3 FLER!
Marius broor! haha :D jag digga det här som djuret! as najs verkligen.. beatet kittlar dödsskönt i kistan och sången klagar jag inte på. för det var göttmos! mixnigen suverän. gör klart den här låten nu också! annars jävlar! :) // krilloboi
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
Tack så mkt krillo bro for the love ;D Haha! Jag lovar jag ska göra klart låten när jag får tid ;D!! FLER!
Moderator
2010-01-14 21:41
Usch vad du utvecklats! Låter sjukt bra nu, fortsätt på det här spåret! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Tack så mycket ramuz :) det värmer att du gillar!!! ;D FLER!! :D
gasens komentar är grymt onödig, men du ska nog föröska att inte få det att låta så sliskigt... svårt att förklara hur jag menar. lyssnar du mycket på R&B? känns som om du skulle passa bättre till en annan genre? //fuck
fuck u!!!!
Alright! Kanske lite för "pipigt" eller så? (: äsch, de är min stil iallafall! Och RNB lyssnar jag på dagligen, och det är absolut min genre, förut var det rapp men ja! RNB is my shit :) .. Tack för du tog dig tid att lyssna! ;d Marius
Håller med mrfuck på båda punkterna, men jag tycker även att du borde testa på svenska. Finns inte alltför många svenska RnB sångare i dagens läge, vad jag vet. Kunde vara kul att höra dig på svenska för jag tyckte inte att detta var något att hänga i granen förutom att du har potential att utveckla dig till något mycket bättre med tanke på din röst. Hoppas du inte ser denna kommentaren som du såg Gasens, utan tar till dig av vad jag skrev istället. Lycka till!
Tack så mycket Teezy! Om man gör svensk RNB har jag lärt mig att man blir kallad för wannabe-newkid nästan jämnt. Inte för jag har blivit kallad för de någonsin eller gjort svensk RNB, men det kommer nog inte på fråga hitäntills! Men alltid bra med förslag som sagt, så jag uppskattar det väldigt mycket Teezy :) Sen när jag läser, verkar det också som att min röst uppskattas men kanske borde använda mig mer utav den? Om det ligger till så värmer det jätte mycket! Men som sagt får jag se hur jag gör, men håll bara utkik för det är så mycket grejer på gång! Tack för kärlek T, skönt du kollade in ;D! Marius
Jag diggar detta. Gasens kommentar skulle jag bara vilja strycka ett sträck över. Marius, rnb is the shit och det vet du ;) Antar att man blir kallad wannabe newkid eftersom att han i stort sätt är den enda man hör som kör på svenska. Men kör på med din grej så blir det suveränt. love!
music is my passion & my only desire
Tack så mkt babe ;d överskönt du kolla in och ger en kommentar ;D håller med fullt ut det med Newkid saken! ;D Marius
Låter grymt, du har en fet röst!!, din engelska kan dock bli bättre tycker du skulle försöka hitta en egen stil, för du kan gå långt med de här! Bless
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lurkstyle, det är skönt du kollade förbi och ger kärlek :D !! Tack för du påpekar engelskan som alla andra också gör, för det gör mig mycket mer motiverad att fortsätta :)!! Tack så mycket ännu en gång för du kollade förbi ;D Mer släpps så småningom :D Marius
Detta är väl det bästa jag hört med dig, ditt uttal kan du slipa lite på. Diggar dig mer såhär än din rapp, vilket du troligen vet att jag inte diggar. Men detta va helt ok! Peeys out
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
Det va riktigt bra gjord där man! :D
SWEnsson__ P21: Tack så mycket att du har lärt dig gilla mig lite mer ;D känns skönt att någon som inte gillat mig förut har börjat gilla lite smått.. ska göra mig bästa så du börjar gilla mer om det går, promise!! (: Tack för kärleken! JNLrapper P19: Tack så mycket, skönt du också tog dig tid att kolla in ;D värmer as hell!! :D Tack för kärleken! ;D Marius
förstår inte hur personer kan få detta att låta sliskigt? RNB låter så, det är en skön klang och man använder sig mer av sång. Marius.. jag blir nästan förbannad på dig om du inte fulländar denna låten. För ärligt talat så var detta sjuuuuuukt lyckat.. Man hör att du går in för din sak och att du har roligt när du spelar in.. thats what its all about? :)STOR KÄRLEK / hbg
Think of a colour you've never seen.
Tack Fedsen, endast kärlek!!! :D riktigt kul du uttrycker dig också här på det sättet ! :) riktigt skönt att höra ;d endast kärlek tillbaks :)!!! Marius
asså tycker inte det var så superbra som alla tycker att det är:P du maxar med autotune, osv och får de att låtar hyfsat, men ditt utal behövs tränas på låter så töntigt när utalet är kasst:) men de e lätt fixat kommer med tiden! du låter lite småsur på vissa ställen( I TON), och du låter slapp på något sätt. R&B är ofta mjukt och smörigt, men ändå på ett manligt sätt och inte alls fjolligt:P tror du måste bli lite mer matcho, blir lätt kännslan av EMD istället för Trey Songz:D men keep up!
:D
kan hålla med Snoppen på vissa punkter men du jobbar på bra! och blir bättre hela tiden:)
alltid bästa eller??:P
snoppen P20: tack för din åsikt :) men tyvärr har du fel där, det är inte autotune ;d !! men tack för du åtminstone gav din kommentar, det värmer jätte mycket :d!! Msnnörd: tack till dig med ;d värmer också sjukt mycket att du också tittade in!! :D Marius