reff: vi meckar, och grabbarna glider, sitter i verkstan o smuttar på en cider kylan den svider, men ingen lider, vi tar det soft o lodar, för det e jobbar tider vers1: jobbet e här dags att fixa nya bilar hookar upp med verkstan och fixar lite pengar lyfta upp bilen o se däcken hänga tar fram ett verktyg, och meckar med benga sätter mig ner, med smutsen i min hand ibland kan det vara underbart i detta land utanför verkstan, många bilar det är sånna stunder som får mig att grina bara boffa känner svetten rinna skit i allt och låt dagarna rinna står hela dagen svart på min panna ibland kan det kännas som att tiden har stannat lat som fan, så låt mig va, för idag e en sån da som e fett knas när vintern svider, och bilarna brummar jag kännar nästan hela kroppen gå unda vers2: sitter fanemej, i snart 8 timmar vaknar o gå ner, känns som jag ska svimma drack mig en vodka jag bli helt jävla borta bränd över ben, shit axlar o bröst kvällen tar slut, o dagen börjar stiger upp, o sätter på en tröja ut för att röja, mecka loss me polarna och chefen bara köra loss vi möts i verkstan, tänder på en brasa jag är alltid för full, allting bara knasar spelar ingen roll, den e känd för att rasa jimmy snubblar, glider runt o spelar dum medans ja själv står o byter nåt skumt ja känner en stämmning, som e helt perfekt skojjar me varandra, för fulla för respekt jag önskar att vintern aldrig tog slut
www.myspace.com/sansarecords håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.