yao. Jag fick börja men det är cool lugnt. bara för att jag skulle få ta hans oskuld i hans mun. (ANTON HALSFLUSS) Det var hans nya namn. Efter jag förstörde hans förhållande med lieman. Sitt stilla, så ska jag förklara för er barnen. Att ni har fått en ny kille i lågstadiet. Hört på maken, jag är han som sväljer lagen. Här har ni svaret. sparka han ifrån staden. han bajsar medans jag sitter i baren. jag ger han ett falsk legg, så blir han som glader.. han är bra på att stava, fan nu växte näsan. Jag är en av de bästa de kan jag svära på. Han tror att han kan rappa battla, Fast i våran värld så låter han som en kratta, skratta!. Stackarn, han måste fått en crash thrower.. När han är med sina polare så tjatar han om bend over. Kan du sluta pilla på din lilla snorre. size som prinskorven fast luktar som en abborre. Jag har bättre flyt, det är redan bestämt. när jag träffar din mor så säger jag angenämt. Visst har jag överträffat dig, din åsna. Kråla, flåsa va fan gör vad du vill. Det är några rader till, men shit same. det du överhuvudtaget gör är skit lame. Du får sluta läspa din skit. Det finns en chans att du sabbar ditt nerladdade beat. det du gör, det är knappast hip hop. Det lutar lite mer åt rock bandet slip knot när det knackar på dörren, du blir skitskraj. för första gången du hörde ett bra freestyle, så hamna du i likvagn. skitwacked, du måste vara mer manlig. Tåla en sanning, och pågå en vandring. Din mic är dammig, man hör att det är antikt. Är det sant att du är tillverkad i en fag fabrik? Okej, jag säger bara en sak, norrtälje stad, Det är mina bars, så dra åt helvette ditt vattenkvarn. Ballen skav, medans din åker in i din kropp. För den e minimal som en blomsterknopp. Jag åker motorcross medans du rider på häst.