I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

RazOne Ft.Trofast & JAE - Love My Sound

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-01-14 13:51

RazOne Ft.Trofast & JAE - Love My Sound

Tjabba whoa.. Min boy RazOne kontaktade mig för någon vecka sen, och frågade om jag ville lägga en andra vers på denna låten.. Så jag spelade in, och sen la en tjej vid namn JAE refrängen.. Hoppas ni gillar:)

Vers 1: RazOne
Reff:JAE
Vers 2:Trofast

Länk till http://www.speedyshare.com/files/20327832/RazOne_ft._Trofast_JAE_-_Love_My_Sound.mp3

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2010-01-14 14:00
ööh, första killens engelska är ju verkligen UNDER all kritik.

trofast har väl rätt okej engelska, men rösten får mig att inte vilja lyssna mer.
låten var inget bra pga den dåliga första versen, och trofast´s röst.

fortsätt gör eran grej dock, någon måste väl gilla detta.

2010-01-14 14:00
Reffen: nejnejnejnejneeeeeeeeeeeeeeej :/

RazOne; du lägger det faktist soft, du låter bara skitpajj i din vers hehe!
Men det diggades som fan, fortsätt det du håller på med!

Trofast; alltid gillat dig faktist om jag ska vara ärligt, alltid gillar din punches & röst å songröst;D

pzz boiss!
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2010-01-14 14:28
Tungt faktiskt, förstår inte varför man ska ogilla denna. Tyckte rösten på första snubben är riktigt dope också :)
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap

2010-01-14 14:49
första killen: engelskan kanske bör förbättras men annars lät det bra lite som fat joe :P

reffen: riktigt bra : ) inget att klaga på

andra killen: bra engelska, allt bra, enda man kan klaga på e kanske att du inte berör tillräckligt mkt.

summering: bra låt, kunde varit bättre, men behöver inte vara det : )
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-18 09:44
som jag skrev på förra låten så var den inte riktigt din grej. den här dock var mkt bättre :) razzone du var först? iaf. första killen så träna lite mer på engelskan. det funkade inte riktigt av någon anledning. men helt klart så man kan lyssna på låten om och om iaf :) thx
Moderator

2010-01-18 15:18
Njae, RazOne tycker jag inte alls var bra den här låten. Synd som fan, för killen brukar göra sjukt tunga saker.. Hooken är rätt skön och Trofast lägger det bra som vanligt. Men låten var inget jag gillade tyvärr.
time isn't wasted when you're getting wasted .