Tokz - Underbarnet (session-1Vers) Satte mig på kvällen igår och skrev en snabb vers på en kvart kanske sen var jag hemma hela dagen idag och hade inget och göra, så jag tänkte, äh vafan, spelar in versen jag skrev igår, detta är resultatet, blev rätt fett faktisktLänk till http://www.speedyshare.com/files/20342143/Tokz_-_Underbarnet_session-1Vers_.mp3Tänkte lägga upp versen här också:tokz kommer in och jag lämnar inga spårcuttar av dig med rotorblad precis som en motorsågwoops,du fick precis en smäll från underbarnetäter upp dina rader dränker dig i bubbelbadetnär du ser mig flowa på så tappar du ditt hårför jag älskar tortyr som dem i saw 2mina rader styckar din låt på mittenen blodsscen med ben och sen armar från din flickvändu snackar bara skit, ditt flow är kasstkom hit lilla unge jag ska lära dig om rappför det är jag som är tokz det är jag som är hip-hopskrapar upp dina rader som jag skrapar trisslottdet är t o k z flowet det är skit nicerappen är så tight att den till och med får copyrightdu snackar om min text så nu ska du få på käftså håll käften stängd, lyssna när jag rappar min versSäg gärna vad ni tyckerpz /Tokz