[Audio] Micke From Miilk - Undermedvetet [Session] Yo. Ont i handleden!. Här har ni!!!1Micke - UndermedvetetÅh här är texten ; intro :
ohh, vill att saker ska börja lösa sigja tänker alltid på diigdu finns i mina tankar dag och nattåh är du lack finns ja där till handsmen inte sån skräp oh nej ja vill hjälpa nånmen vem vill hjälpa mig
låt d regna för ja faller isäråh inger ser de ja ser när ja ser mot dedäråh ingen bär mina klagomål, ja e den ja ärbah floppar upp min swag, se mig lyfta ivägmot en, fri värld, en liten tankeställaretänk dig i en annan sits, där du inte hade vännervissa skulle lätt välja grabbarna framför hennesånt som händer, så godmorgon sverigetänker inte lyfta hatten eller såhvill bara få folk förstå, vart regeringen stårnär de gäller min kropp, åh mitt hem ville sätta stop, men polisen sa senja va inne på ett helt annat spårkan du förstå, min benga nivåså skev, endast widow kan nåja signar ur åh bah sänker ridån, de går
ja ser min ande falla ur min kroppja e fast i dig, sliten i tusen bitarmen ja andas, åh vandrar hem för gottvill ha allt tillbaka, men ja tvivlar
låt d regna för ja faller isäråh inger ser de ja ser när ja ser mot dedär