anal kompass- detta kommer bli en bra dag [youtube text:kan inte hjälpa att din mammaslår dej när du inte hjälper till med matenhon straff knullar dej i analenmed stekspadeningen kan förstå varför barnenäter godis å snorar nerå på horgatan horas det merhar inga pengar, bara pant flaskahar kuk, därför slängs den bland dina pattarhatar rapp, det e därför jag rapparå du e den fulaste av dom som ringer brisdet e därför jag softar i soffan å skrattarvem har ringt mej? det står på en av dagens minnes lapparkan det va ett skivbolag? eller kan det va en fet damsom i sängen va as bradetta kommer bli en bra dagdetta kommer bli en bra dagjag e as gladdetta kommer bli en bra dagjag e as gladvem där, vem hittar hit, vem åker på en nitvem öppnar nästa flarra, ey du måste fan skämtaen öl till, fan måste fan hämta... dendu dricker för lite min kära vänen öl e aldrig fel, en mager brud e aldrig felmen att göka en fet brud till gökboet e aldrig feljag kanske tar fel steg, men skitsammajag har ju alla fall din mammas nr, eller hur?klart hon sväljer juså va god å ta ditt fejja å vänd dej nudetta kommer bli en bra dagjag e as gladdetta kommer bli en bra dagjag e as glad
förstår varför folk hatar dig