video] anal kompass- du känner mej mitt beattext:känn mina rader, du e vig som akrobatervisa din fitta på din blogg å känn hatetdina bröst e så stora, inte sett på makenölen e slut, låt oss riva haket å kakletjag e sugen på sex kvinna ta av dej nakenå vifta på baken, jag sa vifta på bakensläpper stinkande rim bomber, som kommeri första ronden, istället för pop sångerdu bli utbuad, jag känner inte alls ångerfångad av fitt slem, sug min lem sandyden luktar gott doppad i massa candydu battla mej, alla kommer skratta åt dejsom dom gjorde i duchen efter gymnastikenkänn lyriken till den passande musikenjag kan rappa det har din mamma sagthon sa att jag lät som markolioo jujag sa tack, men låter mer som coolio nuskitsamma, jag satte på din mamma å njötkan ju inte hjälpa att hon va otrogenmot din pappa som e 100procent bögdu vet, du känner mejdu vet, du känner mejjag snor dina vänner å dina tjejerdu vet, du känner mejjag snor dina husdjurbara för jag tycker du suger kukför mycket nudu vet, du känner mej