I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Helt Okej! Mixtape ute nu!!!

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-01-26 19:32

Helt Okej! Mixtape ute nu!!!

Mixtape ute på Länk till http://heltokejent.blogg.se/

30 feta spår varsågoda :D

Moderator

2010-01-26 19:34
Ohf, kom oväntat. 30 spår!? Jävlar vad ni jobbat i smyg ;o Ska ta mig tid och lyssna igenom nu dom kommande dagarna, fyfan vilken överraskning! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-01-26 20:57
mycket trevlig överraskning. ska genast lyssna.

2010-01-26 22:30

2010-01-27 04:44
Damn 30 låtar. Ska bli intressant och lyssna om jag ens får hem den med mitt internet -_-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-27 07:29
Lyssnar lite snabbt nu låter riktigt fett ge kanske en utförlig kritik senare!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2010-01-27 22:35
Har hunnit lyssna igenom CD1 nu, så jävla hög standar på allt! Tror inte det var någon låt jag ogillade direkt, riktigt fett jobbat. Låten jag gillade klart mest var "Underbar Dag (Remix)", fyfan vad skön den var. Ska börja lyssna på nästa del imon, såg att det var ett par låtar jag kände igen där så tänkte ta den sist. Men kommer säkert med en kommentar till sen, riktigt positivt överraskad av detta! :)

2010-01-28 08:40
Lyssnat noga på alla låtar nu och fy fan vad låtarna kommer pumpas kan jag lova riktigt tungt mixtape bästa låten är nog drömmen stäpinstoun eller underbar dag så sjukt tunga keep it up vart kan man höra mer musik med er?!?!?

2010-01-28 11:39
fan va roligt att läsa killar! riktigt roligt..
ramuz - tacktack, hoppas CD2 smakar lika bra! :)
Sanna-ord - tack ska du ha! .. vi uppdaterar Länk till http://heltokejent.blogg.se för jämnan :) håll gärna utkik.. för mer audios & videos! :)

2010-01-29 01:08
asså kom igen whoa detta är fina grejer ! jag uppar åt er bara för jag diggar det så sjukt mycket !

2010-01-29 18:23
Håller med Sanna-ord på detta. Upp.

Gillar hela tejpet, några låtar var bättre än andra. Men i det stora hela så var det bra :) orkar inte sitta och ge kritik på alla låtar. var roligt att det kom så många låtar då jag väntat på låtar från dig, Kriss.

Tummen upp grabbar.

2010-01-30 01:30
UpP UpP UpP!

2010-01-30 23:32
Efter att ha hört Finns ej kvar så blir de till att tanka dirr!

2010-02-01 13:25
roligt :) .. mer mer vetja!

2010-02-01 16:18
najs! ska lyssna igenom sen. Men kolla om du ser något med namnet på sista låten? ;)

2010-02-02 00:06
Woho!
Fett skit, har inte lyssnat igenom alla spår än men dom blir bara bättre och bättre ;)
Mer sånt här

Sov nu inte på denna Whoa!

2010-02-02 22:21
Tack! fortsätta ladda ner o droppa kommentarer :)

2010-02-03 00:06
Säger bara : FETT !
Things can go wrong but life goes on...
Moderator

2010-02-04 19:24
Kan ju säga att jag lyssnat igenom hela tapet ett par gånger nu , och det är så jävla fett! Jag tyckte CD1 vad galet bra, men då ska vi ju inte tala om hur bra CD2 var, fyfan vad ni lyckats med detta. Tänker inte skriva nått längre, men kan dra upp vilka låtar jag tyckte var absolut bäst. Vissa av dessa hade jag också hört innan, men bra bra!

Underbar Dag (Remix)
På Klubben
Bättre Värld
Ingen Vanlig Tjej
En Discolåt
Hon Den Där
Vi Säger Hey!
Det Blir Aldrig Som Man Tänkt Sig
Häng Mä'

Det är dom som har mest played times om vi säger så, i ordning också. Alla låtar var sjukt bra, men dessa fann jag lite bättre helt enkelt. Uppmanar verkligen alla andra att ladda ner och lyssna, 30 feta spår som bara ligger och väntar! :')

2010-02-04 23:03
Tack, tack och åter tack!

Verkligen skitroligt att höra all positiv feedback!!!

För dem som inte tankat skiten, do it now och låt det regna kommentarer i tråden :)

2010-02-05 17:00
Bra jobbat! aah ;)
chillamedkim

2010-02-16 12:29
Fortsätt tanka och håll musiken vid liv! :)
Rappare

2010-02-16 12:38
Fan vad kul att du släpper igen kriss .

One love, du är grym , det vet du !
Aii