I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Grizzly - Somma di 2009 EP + Video

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2010-01-27 15:24

Grizzly - Somma di 2009 EP + Video

Ai!

Det har varit relativt tyst från mig sen vi släppte videon till "Bull Eller Lugn" tillsammans med Öris här på whoa. Men jag jobbar på en hel del nya grejer, både som soloartist och med Maqs i gruppen SnickSnack:

Först ut blir ett mixtape som jag tillsammans med boysen typ har skrivit och spelat in över ett gäng instrumentaler. Det är inte hälften så seriöst som "Magnum Opus vol. 2" som släpps senare i år men jag tycker ändå det blir fett! :) Maqs, Ceder, Vigge, Shazaam, Tay Tay, Nu Messiah och Niklas är det som lägger gästverser där. Tapet är en kul grej och jag hoppas ni kommer uppskatta det som just det, en ball grej från folk som älskar att rappa.

Sen är det dags för Magnum Opus vol. 2 tillsammans med Maqs. Här blir det mycket mer producerade spår och gäster som Öris, Calle P, Marke, Sober, Toffer, Profet, Tay Tay, Mange Myt, Obnoxiuz....you name it. Detta är det projekt som just nu ligger mig närmast om hjärtat och det ska bli otroligt kul att få ut det.

Det sista projektet som är in the making är mitt solostreetalbum vid namn "Ursäkta min franska". Detta är mitt lilla skötebarn som växer fram i långsam takt i mitt huvud. Jag har börjat samla in beats och planera lite låtar men änsålänge är inte mycket bestämt, förutom att jag kommer lägga ner mycket tid på att få det att låta precis som jag vill ha det.

Nog sagt angående den lilla uppdateringen! I väntan på nytt material släpper jag precis som förra året en liten EP med låtar som släpptes i olika former under det gångna året, håll till godo!

LÄNK: Länk till http://sharebee.com/68c6b966

Tracklist:

01. Bull Eller Lugn (SnickSnack & Öris) prod. RSL
(Släpptes i samma veva som tillhörande musikvideo, första singeln från MO2)
02. Musiken (Maqs, Grizzly & Melina) prod. Moonsplash
(Släpptes på Maqs soloplatta "Mångfald", tanka här på whoa!)
03. Dom (Nu Messiah, Den Som E Den & Grizzly)
(Släpptes som lös mp3a här på whoa)
04. Ghostbusterz (Antagonisten & SnickSnack) prod. Anta
(Släpptes som lös mp3a här på whoa)
05. Längesen vi sågs (Dekoy & Grizzly)
(Släpptes som lös mp3a här på whoa)

LÄNK: Länk till http://sharebee.com/68c6b966



/Grizzly

Följ mig på twitter! @grizzlymusik