Makk-E - Vandrar På Vägen hej hej och hejtbx med en kort låt.. en jävligt gammal text som jag inte ville kasta, så tänkte lixom bah att jag kunde spela in den nu när jag har tid för de typ :) ingen märkvärdig precis ville bara testa på ett snabbt beat.och jag vet att jag inte drar ut på ord riktigt och det är för att jag inte är van vid att kicka på snabba beat "har inte lärt mig än riktigt" :Pkommentera iaf? :D tanka!Länk till http://www.speedyshare.com/files/20618240/Makk-E_-_Vandrar_Pa_Vagen.mp3LYRICSReff:jag vill ha det som för längesennär inte en jävla idiot klagar på det jag gördet känns hela tiden som att jag inte kan hitta hemkärleken jag har också problem med denVers:Jag vandrar på vägen på vägen till ljusetmed hoppet i sinnet ska jag dra mig ur skitenmen jag kommer aldrig kunna klara det självja måste ha hjälp för att läka min själingen vill lyssna ingen vill hjälpaför i dagens tid ska man klara sig självajag har ingen flickvän som kan trösta migså vad fan ska jag göra ska jag gräva ner migfaller in i depritionkänns som jag faller som en metiortiden vänder när jag mår mycket bättrekommer nog aldrig bli bra på det sättetäven fast jag längtar tillbakaså kommer alltid livet kännas som en sagavarför jag klagar är bara för mitt livförvränger sig självt till något negativtpeace /makke