s-s-r - våren e snart här beat- freeLänk till http://www.speedyshare.com/files/20628036/s-s-r_-_v_ren_e_snart_h_r.mp3text:längtar till en varm vårsitta i parken med alkoholflickorna går förbi, jag säger skålcigg efter ciggenvintern e fan den kallaste bitchenvill bara sitta njuta å lekäka en kebab å öppna en kall bira å bara lesitta i gräset å fristila lite merlite mer lite merchilla som en softare, chilla e nicevissla på bruden, ditt ass e tightbara hänga med polarna, no fightgå längs gatan å bara känna doften av vårenbara glömma höst depressionen å vinter tårenåret e 2010, det kommer bli det skönaste åretvem älskar inte värme å god luftman har bara lustatt skrika ut sin kärlek till skitenbara hälla i is, fanta i spritenå bara njuta av vår fridendå e dags att njuta, ändå man inte e rikaste i stanbara flumma omkring på stan- du vet vad jag menarvåren e snart häryeah yeah yeah bara glömma att vi lever i en kall världyeah yeah yeah yeahvåren e snart häryeah yeah yeah bara glömma att vi lever i en kall världvers två, längtar till våren å såvintern e förjävlig i åre så jävla kåt på sol å se det gröna gräsetbara på vintern sitta hemma å läsa böcker, japp har läst dennu vill jag bara springa i parkerna igenå bara hojta på grabbarna igenklart våren e bäst min vänfåglarna kvittrar, ölen öppnas å jag hickarstår vid något torg å fristilarom allt å ingenting tillochmed om lyxiga bilar-du vet hur det e eller hur?man drömmer sej bort helt klartmen snart e våren här, då e allt as bravärmen kommer värma mitt trasiga hjärta dåbara njuta av vårens glädje å inte känna smärta dåbara njuta av vårens glädje å inte känna smärta dåskål skål skålskål skål skålvåren e snart häryeah yeah yeah bara glömma att vi lever i en kall världyeah yeah yeah yeahvåren e snart häryeah yeah yeah bara glömma att vi lever i en kall värld.....våren e snart här