Lil-A ft. Tokz - Hit med dina cash Jag och en polare gjorde en låt för några månader sen, den ligger uppe på min myspace tänkte att jag kan lägga upp den här också och höra vad ni tyckerInget speciellt bara lite snabb skrivet och kickat for fun, inte 100% seriöst men ändå tycker jag det blev helt okej.Länk till http://www.speedyshare.com/files/20685370/Lil-A_Ft._Tokz_-_hit_med_dina_cash.mp3Refräng x2 //hit med dina cash kom in i vår världse hur vi lever här bland droger o misärdet är inte lätt jag svärmen vi går på vår färdde är så jag e lärdVers 1 Lil-A //Bara knas varje dag samma tjafsinga flues i våran lilla världfickorna är tomma men de är lugnt vi fyller upp demfram med svärdenhit med sedelbuntenjag är blatten hitta skattenäven om du lagt denunder vatten gräver ända ner till bottenför och hitta sista slantenför skatten ska va hel utan feloch problem i systemskapar röster inga konster för detjag har skapat ett ljus som du serbabylon faller nerräknar år och dagar, fuckar snutar och lagartårar blir till havar folket dem beklagarmina texter dem förklararen bror är en bror kärleken är lika storvem vill trampa där du bor man kan gå i dina skorskiftinge bror, skiftinge nu, skiftinge föralltidRefräng x2 //hit med dina cash kom in i vår världse hur vi lever här bland droger o misärdet är inte lätt jag svärmen vi går på vår färdde är så jag e lärdVers 2 tokz //Inga cash i min egna lilla världmåste fixa para på det sättet jag e lärdge mig allt ni harjag är han som tardu kan söka hjälpen hos polisenjag har cashen i säcken och stickerlägger bomben i regeringenoch spränger den som ken igenom aina är på spaningenjävla fittor som skyller på invandringenproblemet är att samhället löser problemetfel i systemetvi tar det vi vill havi kan gärna stanna kvarvisa monstret som ni harannars vi drarRefräng x2 //hit med dina cash kom in i vår världse hur vi lever här bland droger o misärdet är inte lätt jag svärmen vi går på vår färdde är så jag e lärd