Robie - Häll upp en grogg nu (Robin diss)
Robie - Häll upp en grogg ROB! (Inlägget ändrat av ramuz 2010-02-05 09:04:54) (Inlägget ändrat av Frozen 2010-02-05 11:38:15)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du blev tyvärr begraven
www.samyprod.com
tycker den va fet, men du ville ju inte ha beef ? Skit bara i han istället ;)
My doctor think my eyes are bleeding
den va ok, men du förblir i robins mage ;)
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
du tar han :)
http://www.myspace.com/akaamusik
hhaha keff! han äter upp dig lätt ! jävla hypesöknade .
tror
Robie redan har tillräckligt med hype
Klick_puff tycker den va fet, men du ville ju inte ha beef ? Skit bara i han istället word Du gör tung musik mannen, men den här dissen håller inte du måttet till din nivå.
inte hört andra killens diss. Men men
tung lyrik annars, peace mannen
/ Sansa
www.myspace.com/sansarecords håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.
robin tog de här,
Brynto. www.youtube.com/user/leanolito
Diggade inte den här, säger den andra snubben tog hem detta! "En pedofil i familjen" var dock riktigt fet. Keep the good work up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
robie du gör riktigt bra dissar och har ett galet ordförråd, men spara det till dom som är värda att bli dissad. du står över denna snubben, spara dig och knocka dom stora björnarna istället =) min åsikt!
tyckte robin va den vassa förra "rond" men den här va fanimig jävulskt satans galet fet den här blir svår att ställa sig över!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Thanks! Rk & Filosof, tack så mycket! friends
Han är ju utvecklingstörd :) kul att du svara men brutalt jävla onödigt då han är värdelös på alla sätt =)
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
Haha^^ Thanx!
du börjar bli riktigt grym på battle låtar nu robb!! älskar lyricen i dennaa
Dahlgren
måste bara fråga willybwoooi om han vet vad utvecklingsstörd är och vad jag är värdelös på han har nog inte mycket innanför den pannan! Den här var inte heller så jävla vass var väl ett par rader jag tog åt mig av men mestadels var bara bullshit.. jag vet inte om jag kommer svara pga jag är nöjd med det jag sagt.. man får se vad som händer Shue
Robinholta af Pankbanken!!
hej, jag är också efterbliven.. ska vi bli kompisar robie?
Great som Tony Tiger!
Producent
2010-02-03 22:21
Holtomannen, vi vet att han inte har det :) Folk som påstår att lyriken är fet, flowet är bra och resten också, vad fan lyssnar ni med? Alla ni har också Robie på sin "vännerlista" så det säger väl endel också. Men still, vad fan lyssnar ni med?
Konstigt, låten är tung, men jag tycker inte han håller sin egen nivå på just denna låt. men den är tung
www.myspace.com/sansarecords håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.
Battlerappare
2010-02-03 23:09
detta var nog de sämsta du gjort om du gjort något som va någgolunda bra känns som de va gjort på under minuten som en one minute man , nonono not good
JoaquinRoyale
Du la nån bra rad men annars var et ingeting att lyssna på! om det är något jag inte gillar så är det din röst, men alla tycker ju olika som tur är :)
Okey tack=)
Killarna som säger att en annan suger har fler flowmissar i sina tracks en vad jag hade 2003. Så det du menar är att man måste vara bättre än dig för att kunna säga att du är dålig? bara för man gör flowmissar i sina låtar kan man väll fan fortfarande tycka att du också gör det och att du är keff? lär dig ta emot kritik!
/ J
I will allways be the same, No mather what!
Så det du menar är att man måste vara bättre än dig för att kunna säga att du är dålig? Absolut inte, men det finns väll bättre & mer mogna sätt att säga det på?
Bara för man gör flowmissar i sina låtar kan man väll fan fortfarande tycka att du också gör det och att du är keff? Självklart men nu gör jag ju aldrig några flowmissar..
Lär dig ta emot kritik! Jag har inga problem med att ta emot kritik, absolut inte..
Men,
Haha robie, du är så sjukt jävla kass.. snälla lägg ner med musiken lägg dig över micken med din vikt.. pallar inte att du ska sprida massa skitmusik över nätet.. Tycker du det är att kalla kritik? Kanske men.. Jag ser det som onödigt tjaffs.
Kan du läsa så tycker man ju att borde se att jag tackar dem som tagit sig tid att skriva, finns folk som säger det att det inte var bra, att de inte gillar min röst etc & är du uppmärksam så ser du att jag tackat för deras tid. Det gäller inte bara i den här tråden..
När folk häver ur sig annat, när folk är spydiga & provocerande så finns det ingen anledning att tacka för det.
Tråden är nu rensad! Håll nivån lite högre annars kastar vi tråden. Mvh / Frozen
Ni kan kasta den ändå för dissen sög ändå! :) Och Robie borde bara vara tyst och lägga sig på micken som många har sagt haha!
www.youtube.com/ajdiin91
Tycker allt börjar gå överstyr nu, det är mer snack om hans familj, faderskap osv än vad det är snack om hans musik, SUG MIN KUK alla som drar in hans son era förbannade jävla idioter, vart är er heder? vart fan är erat hjärta era jävla svin!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Word på filosof!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
inte bra för fem öre.
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Aight