Verbal Vandal - Högst upp på listan
Yesyes! Nytt track uppe då! Verbal Vandal - Högst upp på listan Ni hittar den på min myspace www.myspace.com/verbalvandalmuzic Den går att ladda ner från myspace om ni är inloggade, kommer komma en annan nedladdningslänk lite senare. Kommentera gärna:)
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
Töngt!
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/702079/1.aspx
Diggar låten. Reffen e shysst. riktigt bra gjort:D
Micke From Mother Fuckin Miilk
Jävlar här va de tomt.. men kul att ni gillar boys!
Tung skit!
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
ny läänk ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sheet bra ;:D
riktigt bra, diggar rösten! keep it up
ait.. har lyssnat nu ett par ggr.. Det är bra, men inte så bra som du skulle kunna göra det... jag har hört i princip allt du släppt och vet att du faktiskt kan bättre än detta om du bara anstränger dig lite till... inget fel på den egentligen.. reffen e sjysst, du saknar inte delivery och du ligger inte off... men thats it.. fattar du? asså, vet att du kan lägga allting mycket fetare.. fetare rader, fetare flow, allt.. vill bara höra dig göra det nån gång :) ser fram e mot det! låten sparas dock på datorn för framtida bruk! och jag värderar denna låten till 8/10 av 10 möjliga spliffar vi ska dela
Kul att den gillas!Chaos : Mjämjämjä! denna gången fokuserade jag faktiskt mer på texten och jadijadijaa, men ÄNDÅ e de inte tillräckligt. Jag ska kissa dig på din högra kindtand när vi ses din jävel:(
Cool låt
Riktigt tung !
http://www.myspace.com/akaamusik
Gillade det här! Tycker om din röst.. jäkligt tung sådär! Har aldrig hört dig förut så kan inte säga om du har gjort bättre ifrån dig tidigare. Men det låter bra i mina öron, feejnt! fortsätt..
music is my passion & my only desire
Refrängen var nog det enda som inte diggades i denna låt. Du kan hundra gånger bättre. Kom igen visa vad du går för på riktigt!
Producent
2010-02-06 17:45
Allting sitter nice som vanligt, rösten är tung. Flytet är tungt. Texten känns inte lika genomarbetad, men annars är det som det brukar mellan oss två. What's up med reffen dock? Det mörkare röstläget lät helvete i mina speakers :o ...och när ska du börja kicka på bra beats mayn? ;) Du kan ditt Victor, kör på som vanligt!
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Jag registrerade mig på myspace för att se om det verkligen funkar att ladda ner. Men jag har inte en aning om hur man gör, om någon vet så holler @ me. Skulle uppskattas sjukt mycket. Då har man ännu en källa där man kanske (om man har tur) kan få tag i lite fräsch & nice musik! Fridens / F
Nu finns det en annan nedladdningslänk:)
speedy Copy N' Paste
http://www.speedyshare.com/files/20759309/Verbal_Vandal_-_H_gst_upp_p_listan.mp3
Kom igen nu whoa, lite mer förtjänar den!
Upp förhelvete!
Moderator
2010-02-08 13:24
Tycker den var tung! Hooken satte sig i huvudet på mig, tvärfett jobbat.
time isn't wasted when you're getting wasted .
har alltid gillat dina låtar, du har vass attityd, även i denna! big up
Borgan ..
Uppp den e för feet för o ha så lite komentarer!
Kul att den uppskattas! Men mer för fan!
Tycker denna förtjänar lite mer!
Det e nice du utväcklas bara mer och mer för varje låt du gör och de låter väldigt najz sugen på att spela kanske....?
Hör av er om ni vill ha en spelning vi sätter nu igång och börjar boka upp artister inför vinterns kommande jams Drop-D Entertainment (musikförening)
UPP!
you got some nice skillz man
Riktigt tungt !
Dahl, bah gör mitt bästa.
Bland det bästa du droppat!
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
Sjukt att se att massa skit får tonvis med kommentarer när något med klass knappt får ett skit. Värt ett upp!
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
Tungt!
www.myspace.com/anarkirapp