Rabbiz - Lesbiska fantasier En kulig grej av mig, och andis la två rader för det passade in. Beatet heter Freebeat- Atlantics Kaempa Foerr LivetLänk till http://www.speedyshare.com/files/20782342/Rabbiz_-_Lesbiska_fantasier.mp3Och här är texten, i guess...Om jag var en tjej skulle jag vara lesbiskför hur fan kan man tycka en manskropp är sexig?"Rabbiz jag är förvirrad, kan du förklara utan och innan,är du är en man som gillar tjejer men vill vara en kvinna?"Nej inte alls för jag är redan en svag manoch hur ska jag då spö min tjej när jag är svagare som flicka?Det är bara i min fantasi, för lebsex är jävligt fintoch fantisera om mig som en får mig att komma som en lavinVi kan låna varandras kläder, och inte vara transsexuellvi kan dansa sensuellt på dansgolvet så män får blåballeVi kan sova tätt ihop och vara näck i samma sängOch har vi slut på cash kan vi sälja filmer där vi har sexOch oj vad det är lätt att få spriten gratisdet är bara att hångla och tafsa när vi står vid en bardiskOch vi må va hatisk mot män och deras tro att deras sak är magiskmen vi får en bättre klimax av samma kön, och det är sakligtOj vad det är lätt att vara lebballa män frågar om de kan filma mig och min flickvänDet kommer du fan inte att få göramen du kan ju alltid fråga några bögarOj vad det är lätt att vara lebballa män frågar om de kan filma mig och min flickvänOj vad det är lätt att vara lebbStöt inte på denna lebba om du inte vill springa och flämta enda tills du är hemma, men ändå få en känga i din ändaNej vänta, jag är tillmötesgående för positivt smickermen det beror på hur aggressivt du dricker din pilsnerFör fulla män är jobbigare än Jehovas Vittnenför ni tror att jag är öppen som en toga, men ickeSlisken vill bjuda på en bärs men när jag säger nejgår de runt en sväng och frågar sen samma sak igenHar du inte förstått mig? Vill du få stryk av en tjej?så fort du öppnar din käft känns det som att du stryper migGe dig, ser du ej att jag håller om flickan breved dig?och ber du mig att kyssa henne kommer rad ett att utspela sigEn erekterad kuk, ser bara uppkäftig utoch plockar du fram den kommer den se förskräcklig utMen jag måste tacka tjejer som är straight annars skulle jag aldrig ha sex igen, även fast jag inte riktigt förstår dem