Robie - Två flugor i en smäll (Svaret till Samy & Entertainment)

Vår Hiphop - Audio & Video

Robie - Två flugor i en smäll (Svaret till Samy & Entertainment)

Det här är svaret till bärplockarna Samy & Entertainment..

Robie - Två flugor i en smäll

16 bar, Samy
16 bar, Entertainment..

Thats wazup;) Rob!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Rappare

2010-02-06 22:03
Hyfsat :D
www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Höööh hatar din röst! Låter helt fucked up efterbliven!
www.youtube.com/ajdiin91
Haah fan va tungt mannen, Texten va skön :D
Det finns så många rappare, men ingen som mig !
Haha, kan inget annat än bara än bara älska introt!
Texten digga jag som fan, fan detta är roligt att följa.
Men som alla andra, hatar jag din röst.

/ F
www.twitter.com/nollettfemsju
Tung text man, rösten är inge fel på utan mixen är inte bra. Tror du tar dom båda två tillsammans faktiskt. Iaf, beef/diss handlar om text o inte så mycket mer ... keep it up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAHAHA så jävla fett svar mannen! Du e duktig asså :)

This is over, they got knocked tha fuuck out!
http://pumasilverback.se <-Right up your ass, punk!
Producent

2010-02-06 22:24
mot min förvånad är dom som gillar låten med på din kontaktlista. det här blir bara pinsamt.

du är keff
Måste att det var snyggt gjort. Bättre än allt annat du gjort enligt mig. Men som alla andra så är din röst helt jävla keff. Låter som du skiter på dig.
Wurrup?
tillåt mej att le ;D
www.samyprod.com
robie fyfan vad vilka rader du har, det är det du vinner på och du har en galen och skön attityd. du plockade dem tycker jag!
www.myspace.com/robinkaresound
hur kan robie vinna utan att dom har svarat?

Det bästa jag har hört med dig hittils, har dock lite svårt för din röst. Men det är ju en smaksak.

Jag må stå mitt emellan er alla då min åsikt styr vad jag tycker är bäst och det här mördade heeeeeela beefen allt ni lagt tsm inkl dina egna låtar, detta va tamigfan det fetaste jag kunde föreställa mig, det blev en riktigt chock! textmessigt va den satans fet då jag skratta HÖGT på vissa rader den här kan INGEN på den här jävla sidan ställa sig över så sluta säg att han är keff när snubben knullar er alla som säger han e keff..
Inse verkligheten, lyssna och fucking njut av den.. this is life son get over it!

Kärlek!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Alltså, ganska sköna rader. Men ärligt din röst låter skit. Jag hoppas verkligen att enter slaktar dej ditt tard
- J o n a s`'´
Blev ett jävla massa dissande med robie :P Du tar de iaf =)
http://www.myspace.com/akaamusik
MORD-MORD-MORD

assså eskilstunna har en ny battle mc;)) faan vad skön text!! du är bland dee störtsta på whoa och förtjänar merr uppmärksamhet!

som du säger,, 2 flugor i en smäll! du knullade båda 2
Dahlgren
assså eskilstunna har en ny battle mc;)

battle och beef är två olika grejer.

M-O-R-D

texten e fet som fan och din attityd är sjuk ;D
Moderator

2010-02-07 02:19
Har aldrig gillat dig robie men...kommer aldrig nog gilla dig heller för att din röst och ditt uttal är konstigt :P inte så jätte imponerad av texten heller, visst vissa rader va bra men i överlag så va det inge vidare...Träna på ditt uttal, det e det viktigaste.
//TW
Vinst, den här var riktigt tung! Lyricen e grym

/M
Käft
den här tar dom aldrig .. men diggar inte heller din röst

släng upp texten =)
Käft
word på Filosof :D
 @ Defunctus bitches
Detta va det grymaste svaret du gjort under tiden folket vart på dig måste jag säga .. dina punchlines asså shiet ..

PeyyZ

haha asså sjuuuuukt fet låt. å ännu bättre gjort å kunna vinna alla beefs när man har typ 4-5 st samtidigt hahaha

Rappare

2010-02-07 13:01
Håller med Filosof om den här!
Oerhört jävla tung!
Både lyrik och flyt!

Däremot håller jag även med andra om din röst, inget jag hänger i julgranen, men dissar handlar inte om rösten utan om punches, fet lyrik och bra flyt!
Du hade alla tre i denna!

Du tog lätt den här ronden!

2 Fingrar!

/ W
Javellent'
De är någonting jag inte gillar här som förstör allting, kan va rösten. Men helt ok text på vissa ställen.
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
Hela låten slår rakt igenom =) de här tar dom aldrig :P visst samy svara men de var still keef ;D good work :) älskar när du beefar för du kommer med så feta ideer =)
 @ Defunctus bitches
Asså du hade fan så mkt bättre om du hade kunnat tala rent och inte svammlat så mkt sen äre la rösten också men annars vare la gött

Samy rappar bättre än robbie enligt mig.
men robbie har bättre text, men bord träna på sin rap en del.
Elaz@live.se
vem borde träna på sin rap en del ? om du menar robie så måste du driiiiva sönder asså.
 @ Defunctus bitches
Kan inte fakal vara söt och sätta dej på plats en gång för alla?
- J o n a s`'´
du tog första ronden ang samy&enter
Digital Bass Station
http://youtube.com/digitalbassstation
hahaha shiiiieeet!!! Denna fucking våldtog dom båda två asså! Jävla grym text å skönt flow! Du behöver bara bättre mixning sen e du topnotch! Men detta tog du faktiskt!
It´s Alive! Hell yeah, I aint dead!
lolz
www.myspace.com/kittygustafsson - följ dina drömmar, det är ditt liv.
YYYYFT mord! langa text då
Coastin' Chucks!
Texten var helt ok. Resten var inget att hänga i granen
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
svårt å höra vem som vann mellan dig enter & samy!!!
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
tung !
My doctor think my eyes are bleeding
Thanx booys!
inge bra faktiskt rösten liksom vafan? kan man ens gilla det här?
haha verkligen inte bra men texten var väl helt ok
HAHAHA diggtas som fan denna låten ;)

Thanx=)
Murdah murdah murdah!
texten var fet, men mixen var knas!
4/20 24/7
HUMBUUUUUUGGG!!!!
Whoa?..
För mycket beef's för min del, uppmärksamhetssökande.

Låten i sig var väl bra, men... Ser dissar med dig överallt, känns bara löjligt
Forumsignatur
Hur kan du säga att mitt svar är uppmärksamhetssökande? Att du ser dissar med mig överallt & att det känns löjligt?

Dem som söker uppmärksamhet är ju de som dissat mig, jag har enbart svarat. Jag har aldrig börjat dissa nån. Har fått minst 10 dissar på ett halvår & jag har inte startat nått, de har inte haft någon anledning att dissa mig då jag inte ens känner dem:S Jag har som sagt bara svarat upp.. Jag skulle aldrig falla mig in i att dissa nån jag inte känner utan grunder, DET ÄR LÖJLIGT! Tänk till lite grann va innan du yttrar dig.

Rikta din kritik mot de som startar beefsen & kastar de första dissarna istället;) Eller vänta, de är ju dina vänner.. Sry