Robie - Två flugor i en smäll (Svaret till Samy & Entertainment)

Vår Hiphop - Audio & Video

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
kasta upp texten då =)
Käft
sluta tjata om att jag ska lägga upp texten. jag skriver mina texter på papper & tänker inte sitta & skriva ner den i datorn bara för att ni vill det. jag rekomenderar dig att lyssna på låten istället;)

vill ni ha text så skriv ner den själva & lägg upp den
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha tänk lite grann innan jag yttrar mig ?

Du yttra dig precis om vilka som är mina vänner.

jag känner inte en enda utav er nya generationens skitrappare, tack gode gud för det.

Så TÄNK innan du yttrar dig.

Om alla beefs har börjat med att nån dissat dig, kanske det fortfarande är DIG det är fel på. Det låter sannolikt
Forumsignatur
jag känner inte en enda utav er nya generationens skitrappare

Jaha, så jag tillhör den nya generationen. Låt mig tänka, jag började 2001 så jag har hållt på i 9 år då. Dudå? Som inte tillhör den nya generationen, du måste börjat redan på -90 talet & du har säkert 15 år på nacken? Snacka inte om saker du inte vet något om.. Mellan dig & mig så sätter jag en slant på att det snarare är du som tillhör den nya generationen.

Är det mig det är fel på? På vilket sätt? Jag har ju sagt det att jag inte känner de som dissat mig, jag har inte ens växlat ett par ord med dem innan, jag har aldrig hört talas om dem. Så hur kan det vara fel på mig? Hur kan de ha något mot mig när de inte känner mig & aldrig pratat med mig ens?

Tänker DU till lite innan du yttrar dig istället så blir det bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.