RazzleN - Lämna Rappen (Stanislav Diss)

Vår Hiphop - Audio & Video

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
mike

va har du imott mej? varför hackar du på mej?

haha, du spänner dig för folk du inte känner över internet.. och beter dig som att du är bäst men när jag lyssnade på en låt du gjort så var du så jävla dålig som det bara går att vara. puss
Käft
Upp ! Kom igen :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du är ju fan sämre

Stanislav är bättre -.-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
är du så risig så du dissar stanislav då är det fan inte bra

lyssnade på låten och måste bara säga att du kan inte vara äldre än 12, stanislav knäcker fan dig med längtar till sommaren '

så sammafattat du suger

haha så mobbad snorunge, gå och gör ordentliga låtar istället.. börjar bli irriterad på folk som gör disslåtar hela tiden,, utan anledning. btw keff låt
www.myspace.com/arashbeats
Arash.Prod Word!!
Yours truly, Slobe
o herregud...
Jerrones & Alex Baula Mixtape "Under Vår Luva" ute nu!
Viceversa026.blogspot.com
NER NER NER ! :D:D:D
an e 17.. jag e 13 år.. han har rappat i 4 år, jag har rappat i 2 år

HAR DU RAPPAT I 2 ÅR... omg... Då borde du verkligen lägga ner asså Fyfan!

Sluta upp den här tråden ffs.. 60 kommentarer, sick
Musicians don't retire; they stop when there's no more music in them. - Louis Armstrong
hahaha roligaste tråden att läsa på länge :D som alla andra undrar, varför dissar man stanislav???? de e ju verkligen ett billigt hypeförsök :P hahaha
ni låter exakt lika dåligt? sluta dissa stanislav, han e tuff!
Borgan ..
Kärring, använder du Stanislav som en träningssäck eller?
Varför gör du en diss mot stanislav?
Haha, du är i samma nivå som han...
Gör något som du är stolt över innan du publicerar en låt. (För detta är nog inget att vara stolt över -.-')
- Viktor Niklasson
Ägare över OurJox.se
<a href="http://www.ourjox.se">http://www.ourjox.se</a><br /><br />
Låt grabben lägga sin shit , orka att alla jävla p12 ska hacka på en grabb bara för han inte är lika bra som dem ni lyssnar på ?

keff låt
Brynto. www.youtube.com/user/leanolito
Ah fan riktigt rolig läsning har läst från kommentar ett till slut och du suger kuk på att rappa sad but true stanislav fan låt han göra sin grejj gillar att lyssna på han ibland får mig att känna mig bäst i världen så varför dissa han, he´s just doin his thang ya know!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !