seemun - Imperfekt (daydreamin instrumental) Tjena, slängde ihop lite text på instrumentalen av Daydreamin med Lupe Fiasco.Bland de bästa beat som någonsin proddats imo.Lyssna & tanka!(Går att både lyssna och tanka där, använd flashspelaren ovanför nedladdningslänken för att lyssna)Lyrics:jag var en vanlig kis, jag var ganska så normalsnacka ungefär samma schlang som jag gör idaghustlade runt bland träden på skolgårdenoch pussade brudar på rasten, och slog mig jämtlärde mig inte cykla förren typ när jag var femoch kom en högstadieelev sprang jag skrikande hemför dom var skäggiga, och dom va stora som fanjag hade hört att dom åt barn till frukost varje fucking dagjag var bortskämd som fan, och fick allt jag ville haatt börja skrika i butiken var alltid ett snilledraggjorde mamma irriterad, hon skämdes som fanmen jag fatta inte då jag va bara ett litet barnoch jag bytte pokemonkort typ hela rastenjag lovar jag va hustla jag ägde typ hela klassenlekte i skogen och dränkte min johnny questfå se nu och tänka efter lite, vad kommer härnäst?DaydreamI fell asleep beneath the flowersFor a couple of hoursOn a beautiful dayDaydreamI dream of you amid the flowersFor a couple of hoursSuch a beautiful dayjag minns på skoldiscot, jag va alldeles för blygoch när jag väl våga fråga va hon alldeles för drygså jag passade vidare, och gled till nästa brudmen hon ville inte dansa så jag lacka och gick utglodde porr i skolan medan andra polarn höll utkikmed ögon som badbollar vi missade varje minut gickoch sen kom varningen vi blev helt plötsligt barn igenoch slängde oss på knappen och stängde ultrarapidkvicktsommarloven blev präglade av bikinisoch tighta kjolar på flickor som aldrig nånsin vi fickmen vi va glada ändå och stod och vinkadeoch låg ibland på taket med bånge och varsin kikarejag minns den första nickokickenvi va unga och dumma slängde oss på varje cigg vi fick menlyssna, det är knappast värt detta en prilla och pilla den under läppen istället och känn på lyckanDaydream (En dagdröm)I fell asleep beneath the flowers (Jag somnade bland blommorna)For a couple of hours (I ett par timmar)On a beautiful day (Det var en jävligt vacker dag)Daydream (Dagdrömmer)I dream of you amid the flowers (Jag drömde om dig bland blommorna)For a couple of hours (I ett par timmar)Such a beautiful day (Det var en jävligt vacker dag)DaydreamI fell asleep beneath the flowersFor a couple of hoursOn a beautiful dayDaydreamI dream of you amid the flowersFor a couple of hoursSuch a beautiful dayVill höra kritiken flöda nu!