(VIDEO) Schmooveman - Världens Vackraste Brott
En låt ifrån Schleeten Mixtape som släpptes i sommras som fortfarande går alldeles utmärkt att ladda ner från www.kalmarhiphop.blogspot.com Ihopklippt video från area08 samt stockholm subway storys. Enjoy! www.myspace.com/smoofone
www.ellda.se
Riktigt fet!
Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
sååå jävla fett !!! snygga graffs å fet rap !
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Fet skit! :D Reffen är störtskön!
Robinholta af Pankbanken!!
Moderator
2010-02-13 13:45
Riktigt clean video faktiskt! Låten är fet, vet inte hur många gånger jag sagt det så ska inte säga så mycket mera nu.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Sjukt tung låt asså Big Up!!!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
bra lyrik
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kul att höra ni gillar det grabbar! värmer i snö kaoset!
www.ellda.se
ja du vad ska man säga alltsåå! Låten är fett skön, sköna graffs.. MEEEEEEEEEN, vafan är det för en jävla video? hatar sånna där videosar när man inte får se han som rappar överhuvetaget, det blir ju så jävla lamt enligt mig iallfall... Men big up man!
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Battlerappare
2010-02-14 12:18
0480 represent!
JoaquinRoyale
det är ofta en kostsam historia att spela in en musik video och om man då inte är beredd eller har möjlighet att lägga dom pengarna, och man inte vill göra nått budget variant med sin webcam eller liknande så är vell detta ett bra alternativ kanske. Lite mer nöje att titta på nått samtidigt som man lyssnar kanske.
www.ellda.se
Ja, men det blev fett endå man... kollade nogrannare nu! Tyckte den blev fet endå, men skulle vart roligt å få se dig mer i videon.. ///Fred
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Denna är fet pelle man!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett skön, diggar just er graffare som skriver shitt oxå, det är ALLTID lite oldschool känsla, du har en frään röst, texten va fresh, flowet va lite annolunda och dtt rimschema är som taget ur en guldgruva" de va töng mannen.. visa väggarna, ge dom liv och färg, men denna låt färgade också upp med gråa morgon! bless nu ska jag dricka kaffe! bara kärlek/ Filosof
Ni snackar skit på beats, vi gör Logik musik!
riktigt jävla skön! ljuvligt flyt, bra innehållsrik text. bra låt. svängig. skön ref!
-pixelart och musik på robintengvall.se
P-Man! du skulle avslutat med livevideon ifrån Charles Crown! :) Ni känner väl Pelle P? (vem e de?) HAN SOM HÄNGER MED EN ARMÉ! har jag hört... :)
www.facebook.com/budjionline
www.budji.se
[email protected]
Över tung ! så underbart bra :)
ja det har du fan rätt i =) sjukt roligt att ni gillar det folket!
www.ellda.se
soft som fan
http://soundcloud.com/mikeybeat
varför ta sönder fönstrena på tåget?
kul som fan att ni gillar låten! 1992: det är bara rent djävulskap.
www.ellda.se
big up! good shit
Yours truly, Slobe
Btw, du borde inte haft med när dom krossade rutorna, det är ju sånt där skit som får folk att tro att alla graffare bara vill förstöra, riktigt töntigt och onördigt
Yours truly, Slobe
borde givetvis ha tänkt på detta.
www.ellda.se
tungt! :)
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Schleeten Mixtape samt Djungel Musik EP kommer inom en snar framtid att finnas för gratis nerladdning på www.kalmarhiphop.se
www.ellda.se
Det e så du gör det. fett
wuaaarraup G:ee//Den här mannet orka inte hata//
om de skulle filma ansikten i videon och snuten ser det är det inte så nice, efterssom att graff ientligen är ett brott. iaf, gillade texten håller med helt där så det är ett plus, själva låten var ganska bra men lite smått tråkig efter ett tag tycker jag, men bra gjort grabbar, hoppas man får höra mer av er :)
Tror inte det är så vanligt förekommande att writers visar sina ansikten i graff filmer? samt att graffiti i sig är inget brott. Men kul du gillade den!
www.ellda.se
Riktigt tung, reffen e fan otroligt skön ,. fett som fan !
Dahl, bah gör mitt bästa.
kul att höra man!
www.ellda.se
jo det har du rätt i . windows media player is the shiiiii
www.ellda.se
Är väl lite av en grottman men jag kan inte hitta låten på hemsidan du länkade?
du ska kunna tanka ner hela mixtapet på www.kalmarhiphop.se eller www.myspace.com/schmooveman kul du gillade man!
www.ellda.se
Sköööön jävla låt fina graffitti målningar:)!
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
man tackar man!
www.ellda.se
Aldrig hört dig innan men riktigt jävla tungt, detta diggar jag fullt ut.. keep doin what you do
My environment wasn`t ghetto, but I was
Producent
2010-12-08 06:27
This is hiphop! Att texten handlade om graffiti gjorde shi den sämre precis... tung!
Support A2K a.k.a. Azrael Kalashnikov & Wize Guyz Global Ent.
fett kul att höra ! verkligen!
www.ellda.se
fet låt, och riktigt nice graff ni har i videon!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
jag diggade denna hårt! big up !