Tungt, hoppas INTE whoa missar denna. Nicke var tyngst på denna, riktigt bra faktiskt. Keep spittin homies!Wizdom - www.Wizdom.se
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Feet men tyckte det blev tråkigt med reffet 4 ggr i rad.
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
Dåligt med feedback här tycker jag! Tack ni. Den är bara 2 gånger i rad :)
riktigt bra låt faktiskt, men som D-BUG sa blev lite tråkit med reff 4 ggr, Men annars allt hur tungt som hellst!
riktigt tung låt nicke du har utvecklats något förjävligt mycket brabra !
Hooken va as nice tycker jag !
trofast har skön lyric som fan diggade de
du är snuttis jag är myspace haha riktigt nice
Magna blir bara bättre och bättre men nicke skeen som fan i denna !!!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
VAKNA WHOA! dethär var fett som fan! 3 galna snubbar, ett galet beat! skön reff med:D och bra mix:)
http://alexsoul.com
Riktigt fet. sparar.
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
Åhfan nicke vad du klättrat i mina öron. Fet reff och vers Magna tycker du valde fel röstläge men anyway pretty nice :) Trofast vart jag faktiskt besviken på men vet fan att du kan så jag låter det gå för den här gången. Fett grabbers !
www.myspace.com/danielbylund
tackar! Ursäkta för min kvalle suger.. nick picke dödar denna hårt. se upp för netplaysläppet i sommar fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
vad är det som är reffet isåfall? För jag har samma rader 4 ggr i rad :S
Nicke DÖDAR! fan vad du har blivit bra sen jag hörde dig senast! Magnas tyckte jag lät lite knas accan var lite låg väl ? men det var fett :) Trofast droppade det fett gillar första raderna Jag är framtid du är ice age du är snuttis jag är myspace! haha! Denna var feet! :D big up /Robin
Robinholta af Pankbanken!!
Beatet var muuurdaaah! Nicke Dahl gjorde det snyggt, samma med Magna. Har aldrig diggat trofast, inte i denna heller tyvärr. Reffen e de ett jävla drag i, blir dock lite tjatig.. Men men i överlag en soft låt, keep it up!
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
riktigt nice av nicke, helt okej av magna och trofast!
typ, eller?
Nicke & Magna dööööööödar det här! Trofast la det ganska soft ändå, men Nicke o Magna va snäppet bättre! :DTvå Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
Moderator
2010-02-18 13:07
Den här låten är galen faktiskt. Nicke Dahl flowar sönder helt och hållet, Magna lägger det också tvärfett för att sedan avslutas med Trofast. Jag gillar det liksom, bland det tyngre ni lagt på senaste!
time isn't wasted when you're getting wasted .
fettaste låten alltså ;).. diggar blir bara grymare och grymare blir ni ;) biggggg uppp :)
Fan vilken rolig läsning, tack alla :) Tack till Trofast också! Fortsätt lyssna :) Nu kör vi!
Tack själv.. =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ett upp på detta då! Fram med hypen :)
Fortfarande inte fått svar på min fråga =P
NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ... USH NEJ! sämsta jag hört med er alla:(
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
D-BUG P21 Ohh, sorry!Släng din hand upp upp ...om du diggar upp upp släng din hand upp ... om du känner att du gillar det ...vi tar och lyfter med en bomb och ett plan så checka den stilen som vi rullar med vi gör det med fart så släng din hand upp upp... shit va tung du e upp upp släng din hand upp... åh du vet vilka du rullar med ...det här blir galet så vi lyfter upp taket så ville du komma det kommer o gå, denna kvällen blir nu magisk X2 rappmannen Aj då! Hoppas du gillar nästa släpp. Kul att du tittade in.
Draken? jag har hört sjukt mkt bättre låtar med er båda förr, denna var för keff enligt mej.. vet att ni kan mkt bättre en där det.. men beatet digga jag:D
Det kommer komma galna grejer på netplayen. Allt från sjuka speedraps till melodiska låtar! Alltid nått ;)
Fett fett.. det ser jag fram emot;D
ett sista upp för dom som missat :)
Sjukt bra låt, Dahl är lätt nya favoriten. Magna & Trofast var också riktigt grymma här. Synd att kvallen inte var den bästa, men jävligt bra det här!
Evangeliet
fet låt fan diggar alla tre, fet mixad me / JiiM
Tyckte reffen va jävligt klatschig! :) Skön! Nicke Dahl, Mja tkr du har kontroll på dina rader, du flowar på snyggt och rent! Fet vers! Magna, Nja, tkr du bara "blablablabla" igenom din vers på nåt sätt liksom... Jag vet inte hur jag ska förklara, om du körde för snabbt för att få nån feeling i den eller nåt. Jag vet att du kan så mkt bättre, så nej detta gillade jag inte. Trofast, Skön vers, inte snabb och behöver inte vara det eller när du kickar skiten! Fett! Helt klart öronvänlig låt, dock har jag ju mina spekulationer ovan. /Spiken