Vässar pennan nu för sista gången// Fylld av ångest, tänder upp den sista bongen// Sitter ner och ser i blocket// Känner mig patetisk allt är bara sorger// Fan jag fattar varför pappa tappa hoppet// Och jag fattar varför mamma grät när jag nådde toppen// 20 bast idag, var 14 när jag börja gå på bup// Jag var inte dum, tyckte bara plugget var för tufft// Ingen ville lyssna alla stämpla mig som sjuk// Tvinga mig till psykolog för att prata ut// Herre gud, klart som fan att jag blir derprimerad// Tappar lusten till att leva// När ingen vuxen fannas, när ingen lyssna alls// Och alla ville ge mig diagnosen damp// Tro mig mannen, hela skiten va en kamp// Så jävla många murar som jag rivit ner// För att visa alla jävlar att det inte va mitt fel// Att min mamma o pappa skilldes// Att familjen gled ur bilden, jag blev vilsen// Hela släkten sprack,alla förebilder dom försvann/ 13 bast första gången som jag slogs med min morbror// Vill bara backa mamma efter alla mordhot// Men jag va för ung för att fatta att det gjorde saker värre// Men hatet växte, för staten inte släppte taget, så jag bomba vilt// Gått igenom blod, svett och tårar för att komma hit// Tro mig, jag ångar ingenting// Reff Sitter ofta ner och tänker, undrar vad som hände// Undra vad som hade hänt om jag inte lämnat Sverige// Hade nog suttit i en etta bäng med gänget// Gått på socialen, kanske suttit inne// Nått den punkten att jag varit trött på livet// Vad vet jag, vad vet du, vad vet alla, vad vet gud// Hade drömmar om att bygga något stort// Tjäna mycket pengar, men trodde aldrig att det skulle gå så fort// Mina mål var drömmar, mina drömmar dom va fantasier// Fantasier som jag bara delade med weedet// Weedet var min bästa vän, det fannas alltid där// Satte aldrig press,fan vi hängde jämt// Tro mig kompis jag mår dåligt nu// Vet att jag har blivit annorlunda, helt sjukt// Blivit diva, alldels för fin för att röka// Hänger bara runt med snubbar som är top notch, jävla bögar// Men jag ska inte klaga, inte hata// För jag började på noll utan karta// Nu har jag blivit som colombus, fast med 2 miljoner kr// 2 företag, vd, och är ren med båda fötterna på jorden// Så jävla mycket mer än vad andra klarar av// Även om du kommer från en hel familj som finns där varje dag// Och stöttar dig igenom allt man// En sak är klar Fuck skolan, om du vill så kan du// Fråga mig, jag vet//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.