Magna - Hör Du Mig Skrika Hey! här kommer en ny inspelad låt från mig, denna gången blev det en mer ledsam låt på ett beat jag alltid tykt om men aldrig kickat på!kommer släppa låtar då och då tills jag och nicke dahl kommer ut med vår söndermaxade netplay närmare mot sommaren!hoppas låten diggas, kommentera gärna, det glädjer!Länk till http://www.speedyshare.com/files/21262091/Magna_-_H_r_Du_Mig_Skrika.mp3Text: svetten rinner ner för pannan när jag vaknar upp i nattenen klump i halsen jag försvinner som en dunst av vattenin i ett mörker så svart att jag inte kan hitta utfaller hela tiden o jag biter grusverkligheten spänner snaran hårdare än drömmarnaproblemen är så vassa så de sågar av de sömmarnatill mina kläder jag e naken klarar inte följdernakan inte tygla livet så jag tappar tömmarnatabletter blir till mat jag är inte längre frisksängen den får fnatt har jag blivit till en exorsisttänker inte höja vita flaggan i första rondenmåste hitta vägen så att jag kan börja om senvänner blir till minnen som jag håller kvar men jag måste hanågon här som hjälper mig önskar att någon kommer snarthoppas på ett tecken som kanske leder till ett ljusså jag kanske inser hoppet om att leva livet ut2:var e morronsolen som innan gav mig energihuvevärken plågar sönder o jag bara häller itabletter i mitt glas som sedan brusar uppkan dra paralellen att att jag känner likadant / jag brusar uppinuti försvinner som att tabletten vore jagde som ville höra hur jag mådde bara drog tillbaksblomman den blir torr o den kommer säkert vissnaför det är ingen här i närheten som lär sig lyssnablodet går till hjärtat och fingrarna får lila färgfryser inombords hoppas inte hjärtat sviker migmånga säger fånga dagen lev den som den sistahur fan ska jag göra de jag ligger ju i kistandet är i alla fall så jag beskriver min världdessa tider sliter livet isär var är min själhoppas på ett tecken som kanske leder till ett ljusså jag kanske inser hoppet om att leva livet utpeace and out