|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Såg att ja förmodligen posta i fel .. Flytta ?
|
|
|
Låten är fet bror, du vet redan vad jag tycker!
Men kom igen nu gott folk, lyssna på låten och släpp en kommentar, det är han värd.
|
|
|
|
|
|
tack ! .. kom igen å kommentera nu !
|
|
|
Ja tycker det var skittuuuungt ! :D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tungt ! detta diggades, med en fin instrumental också :) !!
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/717029/1.aspx lägg en kommentar om du ser denna kommentaren . hej
|
|
|
Vart har jag hört beatet förr? Känns rätt playat, men det kan vara för att ALLA "känslobeats" låter precis likadana. Ändå tungt beat, så jag ska väl inte klaga.
Tung rap, tråkigt tema för att jag inte bryr mig ett jävla dugg, uppriktigt sagt. Kan ju asskissa för att du ska bli glad, och för att inte såra dig i din sorg, men jag är hellre ärlig.
Det här temat rör mig inte, men rappen är tung.
|
|
|
De e akon - blame it on me instrumental .. så där har du en poäng .. de e rätt played .. Å känner du de inte så vafan :P alla kan inte göra de .. Ja kan inte påstå att ja själv e nått stort fan av Kärlek/Lessen hiphop .. men man skriver va man känner . right ? :)
Kul att du gillar iaf ! Håll ögonen öppna .. Har ruggigt mkt på g !
Pz
|
|
|
Klart att du ska skriva det du känner för att skriva, det är helt rätt. Menar bara att jag inte gillar det (kärlek/ledsen).
|
|
|
har inte hört dig innan, men du står ut imängden, detta gillar vi :)
|
|
|
Anenkefali
Aa ja fatta hur du mena asså :) Nice att du tar dej tid å kommenterar iaf !
Lazy G
Nice att du gillar . Verkligen kul å höra !
Håll utkik efter mer ! :)
|
|
|
Du vet vad jag sagt man, lät riktigt bra i mina öron. pz!
|
|
|
Damn va skön röst fan :)
Kan inte ge någon konstruktiv kritik för skiten är ju inget fel på. :/
|
|
|
fet faktiskt, aldrig hört dig innan. men tycker du gör det bra.
|
|
|
soft låt man flyter skönt till takten:)
JoaquinRoyale
|
|
|
Känner med dig, brudknas är inte alltid lätt. fet låt!
www.myspace.com/robszter
|
|
|
Sjukt tung låt älska lyriken !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
tuuung lååååååt=) flow lyric tuuung!
Brynto. www.youtube.com/user/leanolito
|
|
|
Riktigt bra låt! upp med lyrics!
|
|
|
Kul att ni gillar !
1
Ja vet hur ja kan va ibland, inte förnekar ja de nu ser ja hur de skada allt å kommer få leva me de Hur blev de så fel !? vill kunna ge dej nå mer vill kunna ge dej allt ja borde gjort men nu e de försent
Ja vill ge dej allt som e möjligt å mera än de vill vakna upp på morgonen å se dej breve- vill se när du ler , men om du inte vill se mer av andré förstår ja de för, de va mitt fel- att de blev som de blev.
Ja kunde låta dej ta skit för mina egna problem ja hade lovat att ja skulle va ren men ändå sket ja i de å även fast ja fattar nu så e de försent för å se har ångest för ja kanske aldrig får se dej nå mer
Men får nog mest skylla mej själv för att ja lämnas gråtandes e svårt sova själv första gången på sexton månader ja tänker på dej gämt, så ja får nästan ingen sömn , men om Ja skulle kunna sova är de dej bara dej ja drömmer om..
2
Har inte hjälpt till som ja borde men de e lätt å vara efterklok För utan dej brevid mej nu så känns allting så jävla toomt Tänk allting som vi sett å gjort, sen första dan ja träffa dej då anade ja inte att ja en dag skulle älska dej
På de sätt som ja älskar dej - för hur jävla unik du e Men ja gjorde inte tillräckligt mycket för å visa de Men livet e en gåta me smällar som man får ta klart att saknaden skaver men ja lärde mej nått den dan
-Måste kämpa för de man har å ja höll dej inte hårt nog. Men jag, utan dej e som en eka utan åror som ligger å driver ute på öppna havet. kan bara hoppas på de bästa å vänta å se vart strömmen tar den
för du va den perfekte, du fick mej å sväva på moln Ja älskar dej föralltid oavsett vad som än händer oss två vad tänkte ja på ? ja undrar varför ja betedde mej så ? men du ska veta att, ja e ledsen förlåt!
|
|
|
|
|
|
du vet redan vad jag tycker från qweety main;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Tyvärr ingenting jag diggar så där stenhårt. Dock bra jobb annars.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
|
|
|
svara på telefon din junkie
|
|
|
skön låt! 8.8/10 skön röst (; Beatet är: Akon - blaim it on me
|
|
|
Tackar.. Aa ja vet .. ja skrev de sist nån fråga :) pz !
|
Moderator
2010-03-11 23:52
|
Vad jag blir glad när jag hittar nått fett av någon jag aldrig hört förut. Tycker du hade grymt skön röst, texten var fin och flowet var riktigt bra. Jag gillade det och ska spana efter mer :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
|
|
|
nice =) gillar dock inte hur det bara tar slut efter sista ordet
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
|
|
|
Texten e väll bra, rösten diggar jag, bra låt
Dahl, bah gör mitt bästa.
|
|
|
|
Producent
2010-03-12 19:38
|
texten är sann och skön faktiskt, flowet sitter där det ska också, keep it up ! peace
|
|
|
texten digga som faen , älska din röst måste jag säga flowet låter bra :)
Keep it up Pz <3
|
|
|
måste säga som Anenkefali ang ämnet, men av samma anledning också, jag gillar itne det där "smöriga", och samma saken beatet va inte min grejj, men jag gillar hur du droppa verserna, så skulle vara mer intresseant om du körde en annan typ av låt, men du är ju inte talanglös om man säger så, duktig på rappen. det andra e nog mest e smaksak. keep it up.
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
|
|
|
Okok .. Ja fattar hur ni menar :) Håll utkik ! Har mkt, mkt annat på g ! Å tack alla föresten!
Pz !
|
|
|
Detta var wack ass shit!
Alla kan göra låtar men få kan göra musik!
|
|
|
Jag gick igenom min gb idag. Och insåg att du din jävel reklamerat. Så jag vart intresserad, men så var låten för gammal! >:(
Ny speedylänk för fan.
Wurrup?
|
|
|
Ny speedylänk för fan. Word =)
@ Defunctus bitches
|
|
|
Hm . Ja fattar faktiskt inte själv varför ja ladda upp låten .. Men den finns på youtube också. http://www.youtube.com/watch?v=yyt7flCDEKk . Håll utkik efter vårt tape som kommer snart .. Jobbar på förfullt (: ! Pz sålänge (: !
|
Moderator
2010-08-22 15:01
|
töööng shit mannen :D Du har en sån jävla unik röst mannen, använd den väl ;)
//TW
|
|
|
Riktigt fin låt, diggar den riktigt mycket. :)
http://www.myspace.com/jungsub http://www.nattstad.se/jungsub http://www.youtube.com/user/jungsubprod
|