|
|
|
|
|
Filosof,RobinHolta,Radikalneutral - Sitt Ner Alfons ( Seth Dee Diss)
Nej vi är inte som dom där " Yes nu dissar vi seth för att alla gör det" Utan detta är en såkallad " beef" ITsnack. Och vi pratade lite med killen inne på vent där han börja snacka massa bajs. Så Filosof och RobinHolta är bara övertrötta på denna snubben. Medans ja bara svarar på hans " diss" till mig" Och sätt dig ner nu gubben, det räcker...
Länk till http://www.speedyshare.com/files/21363802/Filosof_RobinHolta_Radikalneutral_-_Sitt_Ner_Alfons_Seth_Dee_Dis.mp3
Har bara min text här, dom får slänga upp sina egna.
Enligt dig var inte min diss märkvärdig? Bara att du baitat mig bevisar,du tycker att min rap är femstjärnig. MR RADIKAl,haglar oavsett årstider. första gången din brud kommit vart när ni " såg bilden" Harry potter?hokus pokus jag slänger trollformer Och att din brud har mig som bakrund på datorn visar att hon omkommer. hajjaru?jag framkallar orgasm battlaru verkligen mr.radikal från kontra? Come on..alfons ta med din låtsasvän Gör som din farsa, knapra piller för att hålla käft. jag borde stampa din käke, du borde stanna i gävle. För du blir mer eller mindre klassad i battle fattaru, du mannen väcker lucifer. Din rap är i behov av hjälp som barnen från unicef Så komigen din fegis välj tid å plattform Så kan vi utöva min version av de ni kallar för handboll.
Coastin' Chucks!
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
glömde
Vers 1 : Filosof vers 2 : RobinHolta Vers 3 : Radikalneutral
Coastin' Chucks!
|
|
|
trollformler*
Coastin' Chucks!
|
|
|
Haha damn, mord somfan detta! :D bra jobb boys.
|
|
|
GIllar denna diss :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
warrrrrido älskade introt boies bara de va sweet! tungt av alla!
JoaquinRoyale
|
|
|
|
|
|
Ni knullar han totalt!
Alla 3 lägger det jävligt tight men tycker filosof lägger det snäppet bättre men vafan, han tar er inte ändå
Seth Dee is dead!
|
|
|
M-O-R-D
Detta va överfett!
Filosof: Du har så jävla skön röst, gött flow! Robin: Grymt, hör en grym attityd asså :D skön röst och flow! Radikal: Shiit mannen, jag fick rysningar när du kom in haha, ditt flow & attityd är gryymt, älskar din röst också!
Personligen så tycker jag att radikal va bäst på denna ;) Men menar inte att Robin & Filosof va dåliga, ni va feta!
Big Up!
|
|
|
vi pratade lite med killen inne på vent haha. Tungt grabbar, dock räcker det med alla dissar mot honom nu fan. Börjar bli lite jobbigt.
|
|
|
Det här kan bara sammanfattas med ett ord: Mord. Dock tycker även jag att det får räcka med dissar emot Seth Dee. Word på att det börjar bli vardagsmat.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
|
|
|
Ja asså, jag läste de själv och hade nog lite för bråttom med att skriva. Vi bjöd in honom på vent och be honom förklara sig själv och erkänna att han baitat bara så skulle allting vara över. Men snubben gjorde fan aldrig det utan han " skrev" samma som jag istället :) hahaha Och han matcha raderna perfekt liksom, alla från samma låt..men han har aldrig hört mig :D haha
Poesi : Tack som fasiken mannen :D
Tack till alla andra med. Nu tycker vi bara att han ska avsluta sitt konto å dra
Skjut safe / Radikal
Coastin' Chucks!
|
|
|
Tack boois kul att höra!
ska bli kul att se han svara.. du kan dra in min unge också din kuk!!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
|
|
|
Detta måste va det ultimata, seth dee kan ju bara drömma
Grymt detta ,, PeyyZ <3
|
|
|
"Din rap är i behov av hjälp som barnen från unicef"
sååå klockrent! :D
filosof brush du gjorde det bra robin aldrig hört dig förr men hojta näru droppar nytt radikal, grymt bra du me :D
bra diss! OJAA !
/ Matte Rial a.k.a Käääz
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
|
|
|
Så fett grabbar:)! Ni fuckade skiten ur han hahaha.! seth dee, om du läser det här, kom aldrig tillbaka mer snälla, du är så knullad från alla håll :D! Peace till min bryrshor;D hahaha<3
Allt du babblar ut ut, det är ju bara snicksnack / Du är en misslyckad abort, men ett lyckat missfall/
|
|
|
Riktigt tung=) pz.
Brynto. www.youtube.com/user/leanolito
|
|
|
Skönt och trilla över en väl proddad Diss! Riktigt bra!
|
|
|
Tackar så hemskt mycket gubbar :)
Coastin' Chucks!
|
|
|
M.O.R.D där satte ni han på plats. ni lägger det skönt som fan ;) . tycker inte detta ens är värt att svara på. om han gör det så är han dum. blir svårt att ta det lika högt som ni gjorde ffs..
fan ryser när jag hör dissen :P så tung är den :D.
hade vart skoj och vart med på denna dissen :P..
BIG upp som fan :)
peace
|
|
|
Tack alla! kul att det gillas! :D
shululululu! :D /Robin
Robinholta reppar DRRStudios! RR Clicken
|
|
|
Ni verkligen dödar han. Ni lägger de galet bra allihopa men tycker ändå Filosof är snäppet fetare.
Ni sätter han verkligen på plats :)
Big up boys !!!!
Pz // Malin
|
|
|
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
|
|
|
Varför ens lägga tid på Seth dee eller vafan han heter? Han e ju sämst..
|
|
|
Att han ens orkar svara. Jag blir så matt
|
|
|
tungt, tråkigt bara att ljudet skilde sig så mycket på varje vers.
fattar inte, hur gick de som sas i introt till? träffades ni irl & snackade? orka bry sig om han baitar? skit i han fan.. men som sagt att jag diggade det, ni gjorde bra ifrån er!
hörde det nu också att ni klämde in mig på en rad, haha. men han tappade inte bara balansen, jag slog till så hårt att han skiter ut sina tänder en idag=)
ha, grymt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
MOOOORD!
& ja måste hålla med om att Simon är bäst i låten =)
Men dom andra la de fett oxå! bra att sätta clownen på plats!
/. One
@ Defunctus bitches
|
|
|
Linje12 Nej vi snackade lite på vent och ville att han skulle förklara sig. Där han endast dumförklarar sig själv ännu mer. usch..
Tackar
Coastin' Chucks!
|
|
|
hahahahahaha så mycket mord på denna, dom andra asså vad håller dom på med?
|
|
|
|
|
|
haha, kuung ! det går inte att förlora mot snubben så ;) men till låten tyckte jag den var jävligt tung!
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
|
|
|
Filosof va den enda som höll klass i låten, dock är alla bättre än seth dee, men fattar inte varför ens folk lägger tid på han .. Tyckte introt va klockrent också!
soundcloud.com/jerrones
|
|
|
Tack alla.. Tråkigt att du tycker det jerra :P
Peace / R
|
|
|
Tungt som fan ni körde över killen /Curze
Peace !
|
|
|
Radikalneutral var ju bara för jävla tung, fyfan va fett.
http://www.myspace.com/jungsub http://www.nattstad.se/jungsub http://www.youtube.com/user/jungsubprod
|
|
|
Ah shiiiit asså sjukt tung diss asså ni gjorde allt så jävla tungt va !
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
|
|
|
Baam vilket mord asså ,) skönt att ni satte han på plats
|
|
|
nice nice nice
http://Primalen.se
|
|
|
Alla la de riktigt tungt =)
Blev varm i hela kroppen när jag hörde denna :) Gillar inte Seth dee alls :>
Radikal la det riktigt fett ;o bättre än allt jag hört ifrån honom innan :)
Peace!
|
|
|
Tack så hemskt mycket :)
Coastin' Chucks!
|
|
|
Knull i rumpan...behöver inte skriva mer..radi vet va ja tkr!
Ni andra våldtog honom lika hårt, BIG UP!
Peace
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
|
Producent
2010-03-12 06:54
|
Jag tycker då Lucifer va det enda som lät nice, ser ingenting hos filosof och robin värt att ta in.
I choose my own destiny, hiphop way to heaven!
|
|
|
Tack alla som gillar! Piero synd att du tycker det är så men smaken är som baken!
fridens /Robin
|
|
|
Radikal, fett som satan!
www.myspace.com/robinkaresound
|
|
|
tackar :)
Coastin' Chucks!
|
|
|
mooord
Digital Bass Station http://youtube.com/digitalbassstation
|
|
|
bortkastad tid...
Vice Versa!
|
|
|
vadå bortkastad tid ?
|
|
|
Jag tycker robin suger, hu hu hu what u gonna do bout it? :P Robin din hoe kom hit nu ska jag smiska dig!!!
MVH SlappyThaDude
|
|
|
Who is this guy?
Coastin' Chucks!
|
|
|
Jag ska vara ärlig nu och jag tyckte ingen utav er var bra, men ni tar ju honom ändå
Google me, bitch!
|