|
|
|
|
|
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Reff:x2 klickklackboom, ni kan komma hit till söder bre beefa mig så får ni möta någon som är säkrare o varför snackar ni en massa bullshit om min farsa backa snabbt, era motherfuckas
Vers: jag ska börja med diiiig,filosof mannen kan du gå? du är fan katastrof jag dejtade din fruga, vi knulla idag hon älskar ju mig, o nu är hon med barn du trodde du var farsan, men du hade fel hälsa victoria att vi ska ha fler Och robin, ärligt talat vem fan är du du tittar upp mot himelen, jag är din gud du är stor i orden, men liten på jorden träffa mig, och jag dumpar dig i skogen jag hugger av dina fingrar o spottar på ditt fejs ärligt talat grabbar, så har ni gjort bort er radical.... ja du kallar mig för alfons eeeh? om jag är de, så är du en rövslickare harry potter....... du är död nu så fatta, erat liv har tagit slut nu
Reff:x4 klickklackboom, ni kan komma hit till söder bre beefa mig så får ni möta någon som är säkrare o varför snackar ni en massa bullshit om min farsa backa snabbt, era motherfuckas
|
|
|
Tycker ändå att Seth har utvecklats en del. Dock måste jag säga som såhär med: Du gör bort dig grovt om du tror att du är säkrare än de du dissar.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
|
|
|
KLICKKLACKBOOM lägg ner du har använt det i typ 20 låtar snart :S
|
|
|
jag dejtade din fruga, vi knulla idag hon älskar ju mig, o nu är hon med barn haha jag dör, du säger varför snackar du skit om min farsa? sen börjaru snacka en massa om andras brudar, skönt som fan att detta var sista!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
haha en sak är kul med den här "beefen" du har faktiskt utvecklats lite det låter lite bättre men det är långt kvar till det blir tight!!!
ge upp nu mannen!
/ Gudde
Ingen kan vingklippa mig, jag är ett stridsflygplan!
|
|
|
Det roligaste är ju om dom har snackat skit om hans farsa o lackar för att han snackar om någons brud;p Familj på båda ställen. Sen vet jag inte om det var något speciellt ni nämnde om hans farsa för kommer fan inte ihåg men om så är fallet så lägg ner snacket "åååh, varför nämna min familj buhu"
Pinsammaste med det är att man tar åt sig av vad Seth Dee säger överhuvudtaget.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
backa snabbt, era motherfuckas så fatta, erat liv har tagit slut nu du har så dåligt ordförråd. kan du inte fatta att du är rensad nu?
|
|
|
jag hugger av dina fingrar o spottar på ditt fejs ärligt talat grabbar, så har ni gjort bort er Det där rimmar inte. radical.... ja du kallar mig för alfons eeeh? om jag är de, så är du en rövslickare Nödrim så det bara skriker nödrim om det ;) träffa mig, och jag dumpar dig i skogen jag hugger av dina fingrar o spottar på ditt fejs Det där kommer du aldrig göra på någon i hela ditt liv. Försök hitta något dom skrev i sin diss mot dig och vänd det emot dem istället. harry potter....... du är död nu så fatta, erat liv har tagit slut nu Du sa i första raden att dom va död du behöver inte säga att deras liv har tagit slut då. Filler filler. Men fortsätt öva. Känner du att du vill hålla på med musik är det bara att öva öva öva. Det kan bara bli bättre. Min två cent.
Ja
|
|
|
vrfr säger du kom till söder ? bor inte du i gävle de e ganska norr om i landet?
JoaquinRoyale
|
|
|
Han bor i Gävle , men han ljuger säkert att han bor nån annanstans för han är rädd att nån ska komma & knacka på hans dörr haha! han har varit baitare sen dag ett garanterat!
@ Defunctus bitches
|
|
|
ja vet att han bor där därflr jag tycker de e lustigt att skriva söder
JoaquinRoyale
|
|
|
du kan ju inte säga att dom ska komma o hälsa på dig? o sen när dom säger dom ska det säger du förlåt.. :O?
|
|
|
Piggalo P21 analytiker =)
seriöst asså hur fan pallar ni sitta och jiddra vid datan och skriva "jag satte på mig jackan" blabla. gör nått istället! att du skriver det betyder bara att du ALDRIG skulle göra det.
och seth dee du ÄR INTE BRA, och kommer förmodligen INTE bli bättre än va du är eftersom du inte kan vara självkritisk och inse faktan själv!
med vänlig hälsning sötnosen Gudde
Ingen kan vingklippa mig, jag är ett stridsflygplan!
|
Producent
2010-03-11 20:51
|
jag läste texten lite snabbt, och fann inga dissar, bara påhitt om dom du "dissar"... varför?
|
|
|
"du tittar upp mot himelen, jag är din gud"
- om han inte tror på gud då ? :)
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
|
|
|
riktigt dåligt av dig att både nämna simon's barn och vicky. Helt ärligt mannen du kommer ingenstans med dina dissar hit och dit. Ja har hört mycke shit om dig nu på sista tiden. Tycker du borde skaffa dig en liten bättre lifestyle än det här skiten för det kommer du ingenstans med !
My doctor think my eyes are bleeding
|
Moderator
2010-03-12 16:15
|
Tråden är rensad!
Personangrepp, diskussioner om vad ni tycker om Seth Dee och allt annat som inte handlar något om låten blev borttaget. Även inlägg som blev helt irrelevanta efter att inlägg försvann togs bort. Självklart kan något enstaka inlägg åkt bort också.. Så i fortsättningen är det inget mer om vad ni tycker om artisten, utan bara lite mer mogna kommentarer om vad ni har att säga om låten.
time isn't wasted when you're getting wasted .
|
|
|
Tycker inte det var särskilt bra men fanns endå något underhållningsvärde ^^. Även om många lines var rätt kassa så behöver det inte alltid rimma. Det är nästan viktigare att dem rhymsen man drar är feta. Fast det är ju alltid finmotorik :)
|
|
|
Du gör bort dig totalt genom att svara.. dom käkade dig totalt
tjo
|
|
|
pinsamt..
www.myspace.com/arashbeats
|
|
|
JXE?jag bor på söder i gävle! alltså söder heter stället jag bor på i gävle!
|