JMH & Norden - MNC (Diss) ~EN VIKTIG SaK! vi vet att vi är dåliga men vi krossade idioten hårt!~Vers 1. JMHVers 2. NordenLINK #1 www.jmh-sound.se/JMH & Norden - MNC diss.mp3LINK #2 www.jmh-sound.se/JMH_&_Norden_-_MNC_diss.mp3LINK #3 www.speedyshare.com/files/21397185/JMH_Norden_-_MNC_diss.mp3JMH:Helt seriöst gomse knäcker dig på mitten!gör de du e bäst på, ner på huk och sug min dick bre!så jmh stäppar in och han gör en entreNi mother fuckers ni ska få seVem som ligger 1a vem som knäcker erVem som blir lavettad och vem som åker ner!DU ska bli as crackad din fitta du ska se!Norden och jmh och MNC finns inte mer!Norden:Jag representar filipstad ,vi knäcker dig på mitten du blir sågad rakt avmeckar upp dej som du vore en rizzla ,passa dej annars vi tar dej som gizzlaMeckar en zuttla och du suger på min kuk ,mannen du är van att sitta på huk Jag är van att lägga de med flow ,du kommer in o rappar som en hoeDe är ett faktum ,toys r us stamkund--------------------------Det gick till såhär att ja satt här och checka lite låtar på whoaOch sen så såg ja "Gomse Diss" Och lysnade, Och det var de sämsta shitet ever så fick bara lov :D kommentera skit om ni vill :PHÄR ÄR MNC's diss! http://www.speedyshare.com/files/21362243/MNC_gomse_diss.mp3
kan någon moderator ta bort JMHmusik? :)