Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2010-03-29 21:36
Äntligen nått nytt! Det här var jävligt vackert måste jag säga. Beatet är gulligt och rappen är jävligt fin, nästan så man ryser lite. Underbart jobbat, kul att höra lite annan stil igen!
time isn't wasted when you're getting wasted .
detta gillar ja trofast, Vart är denna sidan av trofast?. visa mer av den mannen!. Good job!
Micke From Mother Fuckin Miilk
Fett som fan :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Typ den första låten jag verkligen gillar med dig trofast, är ju inget fan av din röst, men här tänker jag inte så mycket på det, mer av detta (:
Tack så jättemkt.. Jag uppskattar det verkligen! Kul att läsa!
tycker de här va asnice jonas! vill ha en andra vers.. ge mig en haha =) du borde göra mera sånt här tycker jag! diggar de andra som fan med men detta var något av de bästa fan :) /D
Tack kompis =)
Fortsätt på denna stilen man, din röst passar perfekt för detta. Aldrig gillat den innan. Fortsätt bomba!
Jävligt bra låt, fin text!
Evangeliet
Man tackar:)
Producent
2010-03-30 02:09
fett
Jag bugar och bockar:) Kul att ni gillar!
Så här ska det alltid låta Trofast! gillar flytet du har i låten och rösten, texten. kan bara säga sjukt fett, och fortsätt så här! diggas :)
Redaktionen
2010-03-30 11:09
låter asfett mannen. önskar jag kunde vara lika positiv asså haha:D
tack tack=)
fett, hade velat ha en 2a vers dock ;D
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
det här lät bättre, aldrig gillat dig och din stil men det här lyfte dig i mina ögon
Den här stilen passar dej gör mer sån här musik! Säger som empa !
VADÅ PROD DJXEROZ!? Vi har fan gjort de där tillsammans?!
Battlerappare
2010-03-30 13:55
tungt maen , beatet å rappen passa perfa=)
JoaquinRoyale
Tack så jättemycket=) Grymt att ni gillar, kul att höra!k-mp P14 Han skicka beatet till mig på msn, och sa att han gjort det. Så hur ska jag veta att han gjort det tillsammans med någon, ska snacka med honom..
diggar denna riktigt mycket trofast, fyfan vilken underbar text. Älskar denna sidan av dig för du får till de så perfekt. Synd bara att den va lite för kort. Tycker du borde gjort en till vers. Reffen är ljuvlig och man blir lite pepp påre. Bra gjort Tiggedy! Nananan keep it up :) Skjut safe
Coastin' Chucks!
This is the trofast we love ;D fint broder
http://www.myspace.com/aiinac
Det här diggade jag som fan. Din röst passade perfekt i det här temat! Mer sånt här man! mer!
Facit crew!
Uppskattar att ni tar er tid=) Tack tack!!
kul att höra nåt nytt! mysig va den!! :)
Music makes me feel...
a fråga han o se vad han sejer, för jag har gjort de där också, aja över te låten, Den va riktigt fin faktiskt härligt gjort!
tack:)!!
säger som dem flesta innan att din röst passar verkligen in på den här stilen , pumpa på bara big up i like it !
tungt;D
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Tackar ;)
Låten är helt underbar, synd att du bara gjorde den så kort, lägg upp texten med :)
Tyckte att låten var helt underbar:) Undrar bara om jag kunde få texten till den med?^^
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
Tack så mkt:) Har tyvärr texten på papper.. Men ska försöka fixa!
De här gjorde du riktigt bra! Måste nog hålla med resterande kommentarörer om att de här är din stil grabben! :)
diggas! bra jobbat man! /Din Mr.Mkn
Håller med övriga talare. Din röst och stil passar så jävla bra till sånt här. Grymt skön känsla. Synd att den var lite kort. Mera sånt här!
Kalmar represent!
Lojalitet.
Tack för det:)
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
Producent
2010-04-06 20:42
din röst är lite som mer gjord för sånt här skit (skit skrev jag för det är skit i mina öron den här sortens låtar) beatet är väldigt tråkigt, dåligt och tomt. vart är basen? t.ex texten var väl helt okej, lika så ditt flyt. ingenting som kommer åter i mina högtalare.
Trofast har en speciel röst allt :) Låten va bra.
Tack så jättemkt.. Det värmer! Fett kul.. MIXTAPE KOMMER;)!!
Låter jävligt bra det här. Bra text, bra rapp och bra sång i slutet. Men en sak jag inte gillade var beatet, det lät så plastigt. :)
Diggade detta ändå din röst lägger sig perfekt på beatet men vill ha fler verser asså en hel låt hade vart goare att höra ! Big up ser ifram emot yo english shit !
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Lät faktist riktigt bra :) en ny liknande låt vill vi höra!