[Audio] Wally - Ensam http://www.speedyshare.com/files/21671454/Wally_-_Jag_vet_inte.mp3kan du inte prata med mig, vi bryter denna tystnaddu befinner dig i en värld där alla öron vägrar lyssnaÄr man med i spelet får man spelet tålamen jag klarar inte av det så nu drunknar jag i tårardagarna är suddiga, kvällarna desammaligger fortfarande med lampan tänd och önskat att du stannafotot på mitt säng bord är krossat av min nävelikadant som jag krossade min glädjejag kittlar dig i nacken på ett språk som du förstårallt det där är borta nu så jag vänder mina skor och gårSer mig själv försvagas när jag skriver en textför livet är en resa och jag en riven biljettÄlskling, det var länge sen sistförsöker prata med dig men du bara sänker din blickdu vände & gick, du vände dig omjag tappa mitt förstånd när du slängde nyckeln på mitt golvDom säger tiden går fort när man har roligtmitt liv går i slowmotion, börjar bli jävligt tokigom tid var kärlek så skulle jag ge dig mitt livJag lyssnade på rösten den som tagit mig hitNu står jag här igen utan vägar att väljaNu är det jag mot världen och vi klarar oss självaJag trivs inte ensam vill inte tänka tillbakaför vad skyddar mot kylan när väggarna rasatJag önskade att jag drömde om allting,och slapp möta den sanning att ja e lämnad föralltid...men det är väll livetatt kämpa för det som gör dig besvikenJag pratar om kärlek, den vinande känslanDen ständiga rädslan i kroppen att bli lämnadman myser man älskar man bråkar man skrikerinnan du vet ordet av det är man lämnad i skitenDunket i mitt bröst är tyngre än förrsmällen ekar i mitt huvud sen du stängde min dörrditt nytvättade hår är kvar på min kuddeJag luktar på den varje natt och drömmer bort för stundenJag sitter på mitt tak och spelar på min gitarrOch sjunger våran låt men sväljer gråten i min halsibland betyder lyckan att ta ett steg tillbakaså innan du vet ordet av det så är du där du startamen oavsett vad, så vill jag ha dig tillbaxFör när jag ser mig i spegeln så är du fortf kvarjag skiter faktiskt i om du lämnade migmen ändå tar jag bilder på det datum som ändrade migjag tog det personligt och det krossade mig heltförsöker bygga upp mitt liv men allt jag byggde blev feljag blundar......och står på ett benjag trodde jag va stark men kärleken gjorde mig klenpz =)