[Video] Prendel & Brejkish- Mars Session
www.youtube.com/prendel
vart är DanyH ? :o gillar detta, introt är guld :D haha men saknar danyH ni gör det bra tillsammans (:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fuckat intro, Prendel var bäst på denna :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
över fet haha fortsätt droppa det är över sjukt shit ni gör :D
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla www.AnteeMuzic.inc.se
Promotor
2010-03-31 16:09
Fan va synd att jag inte kan se denna pga mitt cp internet! Sitter spänningsfylld i väntan på att se detta!
Typiskt Prändel intro, shoft! Låten e najsig, diggar verserna o videon e ju bah allmänt naaiizz, keep the månadssessions coming!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Moderator
2010-03-31 16:21
Haha vafan? Introt är sick. Men kul att Prendel kör på lite lugnare idag, trevligt som omväxling. Bland det skönaste flowet och rösten, lätt! Brejkish var väl också nice :) Mysig låt.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Introt är nice som fan! har inte du kört på beatet förut prendel? :O saknade dany h som fan brejkish nja inget som föll mig i smaken stör mig på rösten ^^
Producent
2010-03-31 18:08
prendel, sjukt fet . intro va as kul. haha
:)
HAHAHAHAH jag skrattade nästan ihjäl mig när jag hörde/såg introt :D haha fyfan, låten a riktigt tung också, gillar när prendel kör sakta och snabbt mycket bra! :D
prendel grymt gjort :) diggar låten :). men ta med brejkish istället för dany h var ingen bra ide diggades när du och dany körde lätt betdligt mycket bättre. som sanna-ord P15 stör mig med på rösten
Moderator
2010-03-31 19:04
Prendel när han e som bäst enligt mig, diggar när du kör sånt här flow i mer vanligt tempo än när du speedrappar =) Skön video också, Brejkish la det också riktigt tight!
//TW
tack so mycket allihopa !!
www.youtube.com/prendel
uppapuppa
www.youtube.com/prendel
hahaha. Fett nice! Introt fick mig att skratta som fan. Grym!
hahaha sjuukt!
Robinholta af Pankbanken!!
haha känner en kille som jobbar för vitamin water xD
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
Säger som prendel... tack so mycket allihopa !!
Tungt, kul intro där med ;) hahah
Dahl, bah gör mitt bästa.
Sjukt fet. :) Skulle vilja ha den som mp3a.
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
haha så jävla tung!
www.existenz.se Sveriges roligaste sida.
Fet låt som fan ! max volym på systemet hemma !
fet som fan! det här behövs som mp3. vart är danyH ?
I'm sick and twisted of twisting nipples.
Oh gud, helt guld detta.. Mp3 skulle vara nice :D
The thing is, we cant separate our feelings..
fyfaaan va nice låt! introt e top notch, no doubt! :D och prendel my man! äntligen börjar jag digga dig riktigt mycket, och du har tagit åt dig av kritik du fått ang din speedrap! jag tycker det låter riktigt bra nu jämnfört med innan, låter bättre när det kommer då och då, och sen även har du artikulerat jävligt mycket bättre i speedrappen nu så man hör vad du faktiskt säger (oftast!) BIG up på det! :) Och brejkish, du är tydligt inte lika kameravan som prendel, men det är nog ingen i underjorden ^^ din vers, va helt okej, men prendel toppar denna, dock har han nog hållt på längre än dig? hursomhelst en fet låt i helhet! (Y) Keep it coming, men droppa Mp3a! och gärna nerladdning för ALLA dina videos för Månadssessionerna, för att slänga in på mobilen! :D //Dizzy
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
prendel, shit... det här var nog fan det bästa jag hört på whoa, hört dig förr men inte tyckt det va någe speciellt men det här, det lyfte dig fan.. riktigt galet tungt!! BIG UP kan ni droppa denna till mp3a? kommer dunkas allround..
prendel, shit... det här var nog fan det bästa jag hört på whoa, hört dig förr men inte tyckt det va någe speciellt men det här, det lyfte dig fan.. riktigt galet tungt!! BIG UP kan ni droppa denna till mp3a? kommer dunkas allround.. haha, ödets ironi att det är "allround productions" som står för beatet då? ;)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Fett! men dissa Brejkish och dra med danyH igen! kan fixa .mp3, länk kommer senare.
Håller inte med miWedUdE. Kör med både Brejkish och danyH. Båda är fett nice! Och du också självklart PiggediP ;) Lust o lägga upp mp3? Orkar inte med youtube rips som folk kommer langa.
tunga grejer
www.myspace.com/mcrish
Håller inte med, tycker Brejkish är sjukt skön att lyssna på. DanyH har jag nästan tröttnat på vid det här laget, han är rolig när dom gör videos men rappen....nja Fet låt för övrigt
överjävligt intro haha , fetaste ni gjort hittils tycker jah :)
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Hellskotta så glad jag blev nu, i mina öron låter vet jag aldrig när ni kommer tycka om låten eller ej. Och jag förväntade mig absolut inte så här positiv kritik för denna. Superdupertack, it made my day :) Dizzy89 P20 Härligt att höra, japp jag försöker följa dem som hatar mig mest ist för de som diggar mest.
www.youtube.com/prendel
Dizzy89 P20 Härligt att höra, japp jag försöker följa dem som hatar mig mest ist för de som diggar mest. haha, hatar på dig vill jag väl inte säga att jag gjort, kritiserade mest ang din speedrap, för jag hörde på dig att du kunde göra det så sjukt mycket bättre, och det har du bevisat nu i dom senaste låtarna, som inte bara jag har tyckt är bland de bästa du droppat på ett tag! :D
men hur blev de me mp3? :D
Nej jag menar inte att du hatar, jag har ingen aning. Mp3a kan vi la fixa :)
www.youtube.com/prendel
Och sen skulle det vara kul och se hur du byggt ditt mickbås, såg att det va i ett rum bakom garderoben? Har du slagit upp någon betongvägg? Video!! :D
The thing is, we cant separate our feelings..
Härliga kommentarer, man tackar man tackar! Jag fixar upp en länk till låten lite senare, så slipper vi speedyshare ;)
Tronix_D P19 Nope jag rev en walking closet och satte upp massa isolering
www.youtube.com/prendel
ABOOOO FETASTE VIDEON Å LÅTEN EVER.. svär på gud, det där är en prendel ;)
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@