I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rap/Sång Tävling #2 - Vinn ett exklusivt beat! -Beatslap Entertainment

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2010-03-31 19:57

Rap/Sång Tävling #2 - Vinn ett exklusivt beat! -Beatslap Entertainment

Nu är det dags för tävling #2.

Tävlingen går ut på att man ska spela in på ETT beat som alla får.
Sen ska jag (Leontin), Pappi och Mofly lyssna igenom alla bidrag och välja ut 1 vinnare!

Vi bedömer efter stil, flow, röst, text och såklart låten i helhet.

Priset är ETT exklusivt beat producerat av Beatslap Entertainment. Det finns 3 beats du kommer kunna välja mellan.

REGLER:
Det får bara vara en person på beatet, som visar vad han/hon går för.

Du får skriva om vad du vill, temat är fritt.

Texten ni skriver ska vara på svenska eller engelska.

Tävlingsbeatet består av intro, en 16vers och en 8reff. De räcker att vi hör er rappa en vers och även sätter en nice reff.
Känner du för o spela in tex 12 bars vers får du göra de om du klipper själv i beatet.

Deadline är söndag 18 april kl 23.59. Bidrag som kommer in i efterhand kommer inte med i tävlingen.

Är de nått jag glömt skriva angående tävlingen så är det bara o fråga på om ni undrar över något!
------

PRISET!
De 3 beatsen vinnaren kan välja mellan kan ni lyssna här:




När jag fått in alla bidrag, kommer jag posta upp de i en ny tråd under Audio&Video forumet, så ni kan lyssna. Under tiden kommer vi i Beatslap välja ut vinnarna.

OBS!
Svar på vem som vunnit kommer senare läggas upp under Audio&Video forumet.

Ladda ner tävlingsbeatet HÄR. (högerklicka, spara mål som)

SKICKA IN DITT BIDRAG:
Antingen via mail eller genom att ladda upp på tex speedyshare.com och skicka länken senast söndag 18 april kl 23.59 till
[email protected]

Lycka till !


(Inlägget ändrat av 370HSSV 2010-04-01 15:15:11)

(Inlägget ändrat av ramuz 2010-05-03 22:54:03)